A fogyasztói tudatosság növelése az elektronikus hírközlési piacon ; Water, infrastructure and institutions
Elmentve itt :
| Szerző: | Schäffer Anita |
|---|---|
| További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Szakfordítás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/34042 |
Hasonló tételek
Fogyasztói jogok és fogyasztóvédelmi garanciák az elektronikus hírközlési igazgatásban
: Lapsánszky András, et al.
Megjelent: (2025)
: Lapsánszky András, et al.
Megjelent: (2025)
Adózás és fogyasztói tudatosság növelése internetes vásárlások esetében
: Horváth Beatrix
: Horváth Beatrix
A toborzás és kiválasztás gyakorlata és kihívásai a Nemzeti Hírközlési Hatóságnál
: Hild Anita
: Hild Anita
Infrastructural Networks On Global Level
: Osváth László
Megjelent: (2017)
: Osváth László
Megjelent: (2017)
The role of water in the international relations - Water diplomacy on the rise
: Czikó Judit
: Czikó Judit
The Commercial Relevance of Water Management and Hungary’s Water Policy Perspectives
: Horváth Boglárka
: Horváth Boglárka
Sustainable development of the transportation system and infrastructure in Budapest
: Horváth Dániel
Megjelent: (2021)
: Horváth Dániel
Megjelent: (2021)
Climate Change - Water as a scarce resource in Hungarian water tourism
: Szigeti Ilka
: Szigeti Ilka
Water Diplomacy in Central Asia Water as a Source of Regional Cooperation or Conflict?
: Norboeva Oysuluv
: Norboeva Oysuluv
Roles Of Shanghai's Urban Infrastructure In Enhancing Global Trade Connectivity
: Ni Duoliya
: Ni Duoliya
The institution of the loss-carry forwards
: Baranyai Dénes
: Baranyai Dénes
The role of institutions in the evolution of democracy
: Pázmándi Márk
: Pázmándi Márk
The role of institutions in the evolution of democracy
: Akhmedova Aziza
: Akhmedova Aziza
A fogyasztói tudatosság vizsgálata az elektronikai termékek területén
: Beliczai Zorka
: Beliczai Zorka
Social Media, Cultural Infrastructure, and Industry Dynamics Drivers of Diverging Popularity in Underground Electronic Music Genres
: Pócza Mihály
: Pócza Mihály
Stop wasting water! Water consumption in the Students’ Halls of Residence at Mátyásföld of Budapest Business School
: Juhász Eszter
Megjelent: (2019)
: Juhász Eszter
Megjelent: (2019)
Fogyasztói motiváció és tudatosság vizsgálata az étrendkiegészítők világában
: Alekosz Mária
: Alekosz Mária
Excel VBA és gyakorlati alkalmazása banki Risk IT Infrastructure területen
: Gonda Zsófia
: Gonda Zsófia
Transboundary Water Management in Central Asia Analyzing the role of Regional Cooperation and Sustainable Solutions in enhancing Water Governance
: Kartbaeva Nawbahar
: Kartbaeva Nawbahar
The Water Scarcity Challenge –The Jordanian – Israeli Case
: Dimény Zsuzsanna
: Dimény Zsuzsanna
Üzleti kommunikáció – A vállalatok belső kommunikációja – Xylem Water Solutions Kft.
: Hortobágyi Anita
: Hortobágyi Anita
Befektetési tudatosság magánszemélyként
: Csákó Dániel
: Csákó Dániel
Analysis of Harangvölgyi Institute Budapest's Marketing Activity
: Martin Fanny
: Martin Fanny
The effective infrastructure of the banquet department within the Sea Island Resort, and its improvements for the future
: Eppel Anna
: Eppel Anna
Online marketingstratégia a gyakorlatban az Organica Water-nél
: György Virág
: György Virág
Role of Institutions in the Evolution of Democracy THE EXPANSION OF MIDDLE CLASS WITH LACK OF DEMOCRACY IN POST COMMUNIST COUNTRIES
: Bayarsaikhan Chuluuntsetseg
: Bayarsaikhan Chuluuntsetseg
GeoMag Water Kft. marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Nagy-Kékesi Katinka Veronika
: Nagy-Kékesi Katinka Veronika
The Role and Influence of the Transboundary Water Resources in the International Relations
: Kapanadze Giorgi
: Kapanadze Giorgi
Fenntarthatósági ígéretek és a fogyasztói tudatosság a webkorszakban A média platformok szerepe és kommunikációja
: Jávor Babett Bianka
: Jávor Babett Bianka
Exploring frontline conflicts at higher education institutions – experiments
: Jäckel Katalin
Megjelent: (2009)
: Jäckel Katalin
Megjelent: (2009)
Investigation of the current situation of the institutional HACCP system in Hungary
: Bekes Lilla
: Bekes Lilla
How the Artifical Intelligence changed the Marketing Research as an Institution
: Oláh Sándor
: Oláh Sándor
AI-Driven Innovations in Risk Management for Financial Institutions
: Dilbovarova Azizamo
: Dilbovarova Azizamo
Befektetői tudatosság, befektetési stratégiák
: Hegyi Barbara Magdolna
: Hegyi Barbara Magdolna
Befektetői stratégia, befektetési tudatosság
: Várhalmos Nikolett
: Várhalmos Nikolett
Az Umbroll márkaismertségének növelése
: Török Laura Viktória
: Török Laura Viktória
Sustainable development goals for higher education institutions What happened in the past years?
: Szendrei-Pál Eszter
Megjelent: (2023)
: Szendrei-Pál Eszter
Megjelent: (2023)
Az ECOLAB és a magyarországi Institutional Divízió szervezeti kultúrája
: Székely Ákos
: Székely Ákos
Appearance of the Hungarian thermal water culture in the hotel supply of Budapest
: Horváth Máté
: Horváth Máté
Issues and Perspectives on the Water Crisis of Metro Manila Cities, Philippines
: Rocina Jose Aims R.
Megjelent: (2023)
: Rocina Jose Aims R.
Megjelent: (2023)
Hasonló tételek
-
Fogyasztói jogok és fogyasztóvédelmi garanciák az elektronikus hírközlési igazgatásban
: Lapsánszky András, et al.
Megjelent: (2025) -
Adózás és fogyasztói tudatosság növelése internetes vásárlások esetében
: Horváth Beatrix -
A toborzás és kiválasztás gyakorlata és kihívásai a Nemzeti Hírközlési Hatóságnál
: Hild Anita -
Infrastructural Networks On Global Level
: Osváth László
Megjelent: (2017) -
The role of water in the international relations - Water diplomacy on the rise
: Czikó Judit