Megvalósítható online marketing eszközök az Animax tévécsatorna számára
Elmentve itt :
Szerző: | Simon Enikő |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2012
|
Kulcsszavak: | Közösségi marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/34046 |
Hasonló tételek
Megvalósítható-e a nők számára a család és munka közötti egyensúly?
: Breier Fanni
: Breier Fanni
Egy banki termék szerepe a hazai pénzügyi kultúrában megvalósítható banki szolgáltatások kialakításában
: Majer Anita
: Majer Anita
Online marketing eszközök vizsgálata az OTP Ingatlanpontnál
: Kondorosi Kinga
: Kondorosi Kinga
Tananyag az online marketing oktatásához kereskedelmi technikumok és szakképző iskolák számára
: Hazslinszky Andrea
: Hazslinszky Andrea
Online Marketing bevezetése egy virágkereskedelemmel foglalkozó kisvállalkozás számára, az online megjelenést nehezítő tényezők feltárása
: Nyúzó Dávid
: Nyúzó Dávid
Az online marketing eszközök használata a Hotel Botanicoban
: Bacher Viktória
: Bacher Viktória
Online marketingkommunikációs stratégia egy szabadidőközpont számára
: Tamás Ildikó
: Tamás Ildikó
B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára
: Nagy Gyula
: Nagy Gyula
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül
: Gál Liza
: Gál Liza
Az online marketing eszközei és lehetőségei orvostechnikai eszközök esetén
: Abonyi-Tóth Réka
: Abonyi-Tóth Réka
Az online megjelenés eszközei és lehetőségei vállalkozások számára
: Balogh Nikolett
: Balogh Nikolett
A marketing eszközök és az online marketing megnyilvánulása egy hazai kisvállalat életében
: Fedák Sári
: Fedák Sári
Az online marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata egy adott szállodalánc példáján
: Gendur Nikolett
: Gendur Nikolett
Az FMCG láncok összehasonlítása online eszközök és digitális marketing szempontjából
: Barkaszi Márk
: Barkaszi Márk
Komplex mentálhigiénés program élsportolók számára
: Kis-Simon Ildikó
: Kis-Simon Ildikó
Online marketing eszközök vizsgálata a White Elephant Media viszonylatában
: Iván Eszter
: Iván Eszter
Az online marketing stratégiák lehetőségeinek vizsgálata a vállala-tok számára a Starbucks Magyarország mintáján keresztül
: Bacsik Dorina
: Bacsik Dorina
Az online marketing eszközök és alkalmazási javaslatuk egy kereskedelmi vállalkozás esetében
: Berta Zsófia
: Berta Zsófia
Az online és hagyományos marketing eszközök és megoldások a kontaktlencse piacon
: Mészáros Krisztina Réka
: Mészáros Krisztina Réka
Az online és a közösségi jelenlét szerepe a cégek számára
: Bathó Réka
: Bathó Réka
Politikai marketing eszközök
: Fekete András
: Fekete András
Online fizetési eszközök és rendszerek
: Vinkler Gábor Ádám
: Vinkler Gábor Ádám
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
Kiskereskedelmi webshop készítése és online marketing eszközök használata Shopify rendszer segítségével
: Dévényi Anna Ágnes
: Dévényi Anna Ágnes
Innovatív online marketing eszközök szerepe a BioHair Franchise Hálózat esetében
: Burai Noémi Melinda
: Burai Noémi Melinda
Webshop piaci bevezetése és a forgalom növekedésére szolgáló online marketing eszközök
: Kovács Barnabás
: Kovács Barnabás
A Xiaomi magyarországi képviselete által felhasznált online és offline marketing eszközök.
: Deli Réka
: Deli Réka
Marketing terv a Quick24 divatáru webáruház számára
: Nagy Tímea Andrea
: Nagy Tímea Andrea
Online eszközök alkalmazási lehetőségei az eladáshelyi reklámban
: Tobákos Ferenc
: Tobákos Ferenc
Online eszközök térhódítása a kaszinók életében
: Lévai Dániel
: Lévai Dániel
A performancia alapú online marketing eszközök alkalmazási területei és helye a marketingstratégiában
: Biró Annamária
: Biró Annamária
Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül
: Búza Blanka
: Búza Blanka
Online marketing eszközök helye és szerepe a magyar mikro- és kisvállalkozások életében
: Laczkó Eszter Anett
: Laczkó Eszter Anett
Felhőszolgáltatások vállalatok számára
: Gajdos Pál István
: Gajdos Pál István
A közösségi média marketing jelentősége a turisztikai desztinációk számára
: Dobronoki Mercédesz
: Dobronoki Mercédesz
Piacelemzés és marketingstratégia kialakítása a Telesto Marketing Ügynökség számára
: Balog Ákos
: Balog Ákos
Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára
: Jung Veronika
: Jung Veronika
Marketing a hálózati gazdaságban E-marketing és e-PR eszközök és megoldások Online marketing kampány kritikai bemutatása
: Géczi Zsófia
: Géczi Zsófia
Az étrend-kiegészítőknél használt marketing eszközök
: Kanizsai-Nagy Ákos
: Kanizsai-Nagy Ákos
Hasonló tételek
-
Megvalósítható-e a nők számára a család és munka közötti egyensúly?
: Breier Fanni -
Egy banki termék szerepe a hazai pénzügyi kultúrában megvalósítható banki szolgáltatások kialakításában
: Majer Anita -
Online marketing eszközök vizsgálata az OTP Ingatlanpontnál
: Kondorosi Kinga -
Tananyag az online marketing oktatásához kereskedelmi technikumok és szakképző iskolák számára
: Hazslinszky Andrea -
Online Marketing bevezetése egy virágkereskedelemmel foglalkozó kisvállalkozás számára, az online megjelenést nehezítő tényezők feltárása
: Nyúzó Dávid