A Baba felnőtté válása Az újtermék-bevezetés marketing eszközeinek bemutatása a Baba Natura termékcsalád bevezetésének példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Török Bettina |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2007
|
Kulcsszavak: | Termékbevezetés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/34061 |
Similar Items
Baba-mama marketing
: Golen Katalin
: Golen Katalin
Az életív marketing, az Allegro Kft baba-mama kampánya
: Kerekes Tamás
: Kerekes Tamás
A Gül Baba Türbéje Örökségvédő Alapítvány szerepe a magyar–török kulturális kapcsolatok alakulásában
: Báhidszki Réka, et al.
Published: (2024)
: Báhidszki Réka, et al.
Published: (2024)
Fiatalok vállalkozóvá válása Ötlettől a saját vállalkozásig
: Tóth Barbara
: Tóth Barbara
Szinkronkorcsolya olimpiai sporttá válása sportdiplomáciai szempontból
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
Szinkronkorcsolya olimpiai sporttá válása sportdiplomáciai szempontból
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
IVM Zrt. stratégiai központú szervezetté válása
: Tóth Anett
: Tóth Anett
A dollár világpénzzé válása, valamint a dollárhegemónia fenyegetettségei
: Boytha Dániel
: Boytha Dániel
A Wal-Mart nemzetközivé válása és németországi bukása
: Tardos Zsófia Boglárka
: Tardos Zsófia Boglárka
A felnőtt korú lakosság pénzügyi tudatossága
: Gordán Erzsébet
: Gordán Erzsébet
Fiatal felnőtt nők vállalkozási hajlandóságának okai
: Tömösközy Kíra Paulina
: Tömösközy Kíra Paulina
A magyar-belorusz kapcsolatok alakulása Magyarország EU-taggá válása után
: Nagy Éva
: Nagy Éva
A felnőtté válás útvesztői- A kapunyitási pánik
: Hermann Virginia
: Hermann Virginia
Figyelemzavar, mint teljesítménykrízis a hétköznapi felnőtt életben
: Konkoly Ágnes
: Konkoly Ágnes
A Békés megyei fiatalok vállalkozóvá válása, és annak akadályainak a leküzdése
: Svarsnig Roland
: Svarsnig Roland
A Walt Disney Company megítélése a felnőtt korosztály által
: Bőr Péter Ákos
: Bőr Péter Ákos
A családon belüli erőszak közüggyé válása az állami és civil szervezetek kommunikációja által
: Bíró Anna Edina
: Bíró Anna Edina
A magyarországi felnőtt lakosság belföldi wellness használati szokásainak vizsgálata
: Szombati Lilla
: Szombati Lilla
Továbbtanulás vizsgálata a felnőtt korosztályban - pályakorrekció vagy az ismeretek bővítése?
: Csordás Emese
: Csordás Emese
Felnőtt-hatósági képzés múltja, jelene, jövője az építőgép-kezelői munkakörökben
: Tóth Péter
: Tóth Péter
A Pető Intézet érdekgazda kapcsolatának bemutatása a felnőtt rehabilitáció ismertségén keresztül A megváltozott képességű munkavállalók foglalkoztatási lehetőségei
: Benő Nikolett Szandra
: Benő Nikolett Szandra
A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében
: Markó Cintia
: Markó Cintia
A Danubius Health Spa Resort Bük all inclusivvá válása és ennek hatása a szálloda eredményességére
: Hartmann Diána
: Hartmann Diána
KKV-K NEMZETKÖZIVÉ VÁLÁSA AZ IOT ÁRNYÉKÁBAN, AZAZ AZ IPARI ÖKOSZISZTÉMÁKBA VALÓ BELÉPÉS NYÚJTOTTA ÜZLETI LEHETŐSÉGEK
: Huczek Alexandra
: Huczek Alexandra
Az én, mint pénzügyileg tudatos felnőtt? - avagy Fiatal felnőttek pénzügyi kultúrája Magyarországon
: Antal Ferenc
: Antal Ferenc
Csalás és korrupció megítélése a magyarországi fiatal felnőtt vállalkozók és alkalmazottak körében
: Fábián Bence
: Fábián Bence
Kapunyitási Pánik - Megküzdés a családi, párkapcsolati és munkahelyi kihívásokkal fiatal felnőtt korban
: Petz Vivien
: Petz Vivien
A Pesti Belváros és vonzáskörzetének kulturális öröksége a 21. század fiatal felnőtt turistáinak látókörében
: Sánta Stella
: Sánta Stella
Hagyomány és helytörténeti ismeretek változása Őrségben és Göcsejben a fiatal felnőtt és idős korosztályok között
: Hermán Dalma Hajnalka
: Hermán Dalma Hajnalka
Felnőtt játékok és élvezeti cikkek magyarországi piacának és fogyasztói magatartásának vizsgálata újhullámos szex boltok vonatkozásában
: Székely Dorka
: Székely Dorka
A fiatal felnőtt nők ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a környezettudatos szemlélet és a társadalmi érzékenység felerősödésének jegyében
: Fuchs Nikolett
: Fuchs Nikolett
A növényi alapú étrend egészségre gyakorolt hatása és a növényi fehérjék ismerete a felnőtt magyar lakosság körében
: Horváth Gabriella Nikolett
: Horváth Gabriella Nikolett
Tevékenységek a Natura Hill Vendégház és Étteremben
: Kelemen-Madarász Nóra
: Kelemen-Madarász Nóra
Az alkohol beteg család diszfunkcionális működésének hatása a gyermek személyiségfejlődésére, és hatása a társas kapcsolatok alakulására fiatal felnőtt korban
: Kerezsi Zita
: Kerezsi Zita
A média-gazdagság szerepe a párkapcsolati kommunikációban, A félrevezetés, a bizalmatlanság és a médiumpreferenciák empirikus vizsgálata fiatal felnőtt populációban
: Földi Dóra
: Földi Dóra
Hogyan változott a zöld kozmetikai termékek iránti kereslet a COVID19 hatására a Budapesten és az agglomerációban élő fiatal felnőtt nők körében
: Kohlbauer Fanni
: Kohlbauer Fanni
IPO – a tőzsdei bevezetés folyamata és kihívásai
: Kőszegi Bettina
: Kőszegi Bettina
Az Európai Bizottság beruházásokra gyakorolt hatása Natura 2000 védelem alatt álló területeken
: Mészáros Ágnes
: Mészáros Ágnes
[3D]MENSION termékcsalád bemutatása a kezdetektől
: Szögi Balázs
Published: (2013)
: Szögi Balázs
Published: (2013)
Tőzsdei bevezetés a Facebook és a LinkedIn példáján keresztül
: Kozák Dániel
: Kozák Dániel
Similar Items
-
Baba-mama marketing
: Golen Katalin -
Az életív marketing, az Allegro Kft baba-mama kampánya
: Kerekes Tamás -
A Gül Baba Türbéje Örökségvédő Alapítvány szerepe a magyar–török kulturális kapcsolatok alakulásában
: Báhidszki Réka, et al.
Published: (2024) -
Fiatalok vállalkozóvá válása Ötlettől a saját vállalkozásig
: Tóth Barbara -
Szinkronkorcsolya olimpiai sporttá válása sportdiplomáciai szempontból
: Szabó Lilla