A valóságshow-k szociológiája Az erkölcsi normák nélküli generáció fejlődése
Elmentve itt :
Szerző: | Soós Kata |
---|---|
További közreműködők: | Batta Barnabás |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Viselkedéskultúra |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/34086 |
Hasonló tételek
Valóságshow-k a magyar kereskedelmi médiában
: Rubi Dóra Alexandra
: Rubi Dóra Alexandra
A kereskedelmi média szociológiája Valóságtelevíziózás és hatásai
: Dubovszky Florina
Megjelent: (2013)
: Dubovszky Florina
Megjelent: (2013)
Te beköltöznél? A magyar valóságshow-k médiaszempontú és társadalmi vizsgálata
: Tkacsenko Viktória
: Tkacsenko Viktória
A valóságshow-k bemutatása és kiskorúakra való hatása. A "valóság" és ami mögötte van
: Farkas Adrienn
: Farkas Adrienn
A valóságshow valósága A „Való Világ” című valóságshow befogadás vizsgálata, avagy senki sem nézi, mégis mindenki ismeri
: Víg Bianka
: Víg Bianka
A televíziózás átalakulása az idők során, különös tekintettel a valóságshow-műsorokra
: Tóth Daniella
: Tóth Daniella
A K+K Hotel Opera rendezvény-tevékenységének komplex elemzése
: Baukó Attila
: Baukó Attila
A kommunikációs és viselkedési normák a szállodában
: Sárközi Dániel Zoltán
: Sárközi Dániel Zoltán
A „K. K. Kft.” evolúciója az egyéni vállalkozás és a korlátolt felelősségű társaság alapításához kapcsolódó szervezési és számviteli feladatok, valamint a gazdasági társaságok egyesülésének lépései, számviteli sajátosságai
: Bazsika Ágnes
: Bazsika Ágnes
A „K. K. Kft.” evolúciója az egyéni vállalkozás és a korlátolt felelősségű társaság alapításához kapcsolódó szervezési és számviteli feladatok, valamint a gazdasági társaságok egyesülésének lépései, számviteli sajátosságai
: Bazsika Ágnes
: Bazsika Ágnes
A KKV-k és a multinacionális vállalatok logisztikai működésének összehasonlítása két vállalaton keresztül
: Sikari Kata
: Sikari Kata
Felhőszolgáltatások KKV-k számára
: Dala Csanád
: Dala Csanád
KKV-k megtartóerejének vizsgálata
: Geszti Blanka Noémi
: Geszti Blanka Noémi
Alkoholmarketing - Etikai normák, kommunikációs csatornák és trendek az alkoholiparban
: Verebélyi Fruzsina
: Verebélyi Fruzsina
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia
: Farkas Cintia
Az OTA-k szerepe Magyarországon
: Bayer Roland
: Bayer Roland
A K2 Színház marketingstratégiája
: Orosz-Gyöngy Zsuzsa
: Orosz-Gyöngy Zsuzsa
"Reszkessen a vevő!" A fogyasztóvédelem erkölcsi és jogi kérdései minőségügyi szemmel
: Veress Gábor
Megjelent: (2015)
: Veress Gábor
Megjelent: (2015)
Az erkölcsi nevelés az oktatói szabadság és felelősség etikai tükrében "Reformok útján"
: Hámori Antal
Megjelent: (2008)
: Hámori Antal
Megjelent: (2008)
Teljesítményértékelés megítélése a K&H Banknál
: Doszpod Réka Csilla
: Doszpod Réka Csilla
Kontrolling a K+F tevékenység területén
: Rákócziné Tornyi Mónika
: Rákócziné Tornyi Mónika
Vállalati fenntarthatóság a KKV-k gyakorlatában
: Czigner Csenge Eperke
: Czigner Csenge Eperke
Vállalati fenntarthatóság a KKV-k gyakorlatában
: Czigner Csenge Eperke
: Czigner Csenge Eperke
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa
: Fikó Alexa
Az OTA-k befolyása a budapesti szállodapiacon
: Deák Lilla Anna
: Deák Lilla Anna
NFT-k jelene jövője és kihívásai
: Lajkó Levente
: Lajkó Levente
NFT-k jelene, jövője és kihívásai
: Lajkó Levente
: Lajkó Levente
K&H Bank pénzügyi helyzetének elemzése
: Sánta Norbert
: Sánta Norbert
Hazai húsipari KKV-k marketing eszközei
: Zöld Ádám Gyula
: Zöld Ádám Gyula
Szállítókra vonatkozó normák vizsgálata a Citibank Europe Plc. Magyarországi Fióktelepének esetében
: Bódi Tibor
: Bódi Tibor
Az európai uniós vállalkozásfejlesztési hálózat hatékonysága a K+F+I támogatása terén - Az EIC Accelerator program eredményességének vizsgálata
: Durkó Edina Kata
: Durkó Edina Kata
A feltétel nélküli alapjövedelem Magyarországon
: Farkas Boglárka
: Farkas Boglárka
A CBDC-k integrálása a pénzügyi rendszerekbe
: Haiman Barna Péter
: Haiman Barna Péter
A CBDC-k integrálása a pénzügyi rendszerekbe
: Haiman Barna Péter
: Haiman Barna Péter
Employer Branding a Z generáció szemével-avagy milyen munkahelyet preferálnak a "Z-k"?
: Boros Barbara
: Boros Barbara
Belföldi fizetési forgalom a KKV-k szemszögéből
: Harangozó Norbert János
: Harangozó Norbert János
Hasonló tételek
-
Valóságshow-k a magyar kereskedelmi médiában
: Rubi Dóra Alexandra -
A kereskedelmi média szociológiája Valóságtelevíziózás és hatásai
: Dubovszky Florina
Megjelent: (2013) -
Te beköltöznél? A magyar valóságshow-k médiaszempontú és társadalmi vizsgálata
: Tkacsenko Viktória -
A valóságshow-k bemutatása és kiskorúakra való hatása. A "valóság" és ami mögötte van
: Farkas Adrienn -
A valóságshow valósága A „Való Világ” című valóságshow befogadás vizsgálata, avagy senki sem nézi, mégis mindenki ismeri
: Víg Bianka