A kereskedelmi média által sugárzott nőkép fogyasztókra gyakorolt hatása
Elmentve itt :
Szerző: | Tollár Edina |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Médiareprezentáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/34105 |
Hasonló tételek
Nőkép és testképzavar - A média nőábrázolásainak pszichológiai hatásai
: Fülep Jennifer Kitti
: Fülep Jennifer Kitti
Az ideális nőkép változása a sajtóban 1980-tól napjainkig
: Bolyki Andrea
: Bolyki Andrea
A reklámok fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Bán Georgina
: Bán Georgina
A Philip Morris temrékek kommunikációjának fogyasztókra gyakorolt hatása
: Kiss Renáta
: Kiss Renáta
Digitális marketing eszközök és a fogyasztókra gyakorolt hatása
: Buzsáki Richárd
: Buzsáki Richárd
A vitaminok marketingkommunikációja és a reklámok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
A digitális marketing fogyasztókra gyakorolt hatása a gyorséttermek esetében
: Pákai Barbara Zsófia
: Pákai Barbara Zsófia
Az Influencer Marketing És Annak Hazai Fogyasztókra Gyakorolt Hatása
: Lernyei Lőrinc
: Lernyei Lőrinc
A vállalatok online eszközhasználatának fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Nagy Ivett
: Nagy Ivett
A pénzügyi szektort érintő digitalizációs trendek és azok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Lovácsi Viktória
: Lovácsi Viktória
A közösségi média magyar fogyasztókra gyakorolt hatása és az utazási irodák jelentősége a magyar fogyasztó külföldi utazási szokásaiban
: Glück Anna Katalin
: Glück Anna Katalin
Az országeredet-hatás aspektusai és fogyasztókra gyakorolt hatása magyar ruházati márkák esetében
: Fekete Krisztina Réka
: Fekete Krisztina Réka
IKEA hatása a fogyasztókra
: Csajbók Orsolya
: Csajbók Orsolya
A gyógyszerreklámok hatása a fogyasztókra
: Dorgai Gréta
Megjelent: (2013)
: Dorgai Gréta
Megjelent: (2013)
A polckép hatása a fogyasztókra
: Montvai Máté
: Montvai Máté
Fenntarthatóság a magyarországi MOL üzemanyagtöltő állomásain és a fogyasztókra gyakorolt hatásuk.
: Éliás Eliza
: Éliás Eliza
Reklámok hatása a női fogyasztókra
: Gombos Réka Eszter
: Gombos Réka Eszter
Gyógyszermarketing hatása a magyar fogyasztókra
: Kováts Patrícia
: Kováts Patrícia
Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata
: Dobossy Edvin
: Dobossy Edvin
Fenntartható divat megjelenése a fast fashion-ben és ennek fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Sándor Dóra Andrea
: Sándor Dóra Andrea
A logók komplexitásának hatása a fogyasztókra
: Kutai Adél
: Kutai Adél
Influencerek által megosztott élelmiszerhirdetések fogyasztóra gyakorolt hatásai
: Oláh Noémi
: Oláh Noémi
Coca-Cola Magyarország fenntarthatósági intézkedéseinek a fogyasztókra gyakorolt hatásainak vizsgálata, a fiatalok körében
: Szedlák Péter
: Szedlák Péter
Vállalati társadalmi felelősségvállalás fogyasztókra gyakorolt hatása Magyarországon - Fókuszálva a The Body Shop, Lush, Yves Rocher és Manna cégekre
: Nanys Jaqueline
: Nanys Jaqueline
Kereskedelmi hitelezés a METRO Kereskedelmi Kft. gyakorlatában és vevőpolitikára gyakorolt hatása
: Juhász Ákos
: Juhász Ákos
A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Gómez-Carmona Lára
: Gómez-Carmona Lára
A pozicionálás folyamata, annak hatása a fogyasztókra
: Nagy Dominik Ármin
: Nagy Dominik Ármin
Hazai fesztivál-nagyhatalmak hatása a magyar fogyasztókra
: Hatvani Brigitta
: Hatvani Brigitta
Az influencer marketing hatása a magyar fogyasztókra
: Hidi Laura
: Hidi Laura
A közösségi média trendek pszichológiai hatása a fogyasztókra- A Z generáció trendjei a TikTok-on
: Milstein Emily Viktória
: Milstein Emily Viktória
A divatmarketing hatása a fogyasztókra Esettanulmány az Esprit és Nanushka divatcégek alapján
: Birta Barbara
: Birta Barbara
A társadalmi célú reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Pados Marietta
: Pados Marietta
A szponzoráció fogyasztókra mért hatása a labdarúgás területén
: Csörgei Emese
: Csörgei Emese
Az influencerek hitelessége és ennek hatása a fogyasztókra
: Lakatos Lúcia
: Lakatos Lúcia
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásai
: Balázs Anna Emma
: Balázs Anna Emma
A social média online értékesítésre gyakorolt hatása az utazásszervezői szektorban
: Kovács Lilla
: Kovács Lilla
Nokia Solutions and Networks Kft. által készített áfabevallásokra gyakorolt hibás tételek hatása, költségelemzése és korrekciója
: Bene Vivien
: Bene Vivien
A Netflix hatása a magyar piacra és a fogyasztókra
: Keszei Dorottya
: Keszei Dorottya
A vállalati felelősségvállalás - a CSR tevékenységek hatása a fogyasztókra
: Gyuró Lili Anna
: Gyuró Lili Anna
A Fővárosi Nagycirkusz és marketingtevékenységének befolyásoló hatása a fogyasztókra
: Hetesi Zsanett
: Hetesi Zsanett
Hasonló tételek
-
Nőkép és testképzavar - A média nőábrázolásainak pszichológiai hatásai
: Fülep Jennifer Kitti -
Az ideális nőkép változása a sajtóban 1980-tól napjainkig
: Bolyki Andrea -
A reklámok fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Bán Georgina -
A Philip Morris temrékek kommunikációjának fogyasztókra gyakorolt hatása
: Kiss Renáta -
Digitális marketing eszközök és a fogyasztókra gyakorolt hatása
: Buzsáki Richárd