Direktmarketing eszközök a kétoldalú kockázatérzet csökkentésében Bemutatás és elemzés a MONEYMAXX Bébi példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fodor Viktória
További közreműködők: Nincs adat Nincs adat
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Direktmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/34125

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg34125
005 20210714114637.0
008 210714suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fodor Viktória 
245 1 0 |a Direktmarketing eszközök a kétoldalú kockázatérzet csökkentésében  |b Bemutatás és elemzés a MONEYMAXX Bébi példáján keresztül  |c Fodor Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Direktmarketing 
700 1 |a Nincs adat Nincs adat  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/34125/1/DB_0764_Fodor%20Vikt%C3%B3ria.pdf  |z Dokumentum-elérés