A TEMPO 99 EVO üzemanyag marketingkommunikációja a MOL Rt.-nél
Elmentve itt :
Szerző: | Molnár Judit |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/34163 |
Hasonló tételek
Az üzemanyag kiskereskedelmi hálózatok jövője – a MOL példája
: Geschitz Dávid Róbert
: Geschitz Dávid Róbert
A MOL Nyrt. értékesítési stratégiája az üzemanyag hatósági áras korlátozását követően
: Lévai Krisztina
: Lévai Krisztina
A belső ellenőrzés megvalósulása a TEMPO Egészségpénztár gyakorlatában
: Tóth Nándor
: Tóth Nándor
A MOL Rt. növekedésének és terjeszkedésének elemzése
: Fodor Sándor
: Fodor Sándor
MOL MAGYARORSZÁG A magyar üzemanyag-értékesítő kiskereskedelmi piac átvilágítása egy sikeres magyar vállalat bemutatásán keresztül
: Vágvölgyi Pál
: Vágvölgyi Pál
A KOMÉTA 99 Zrt. exporttevékenysége
: Kurucz Kitti
Megjelent: (2010)
: Kurucz Kitti
Megjelent: (2010)
Közúti üzemanyag disztribúció a benzinkút hálózatok ellátására
: Kovács Jázmin Kitti
: Kovács Jázmin Kitti
TOTAL Treatment üzemanyag adalékok piaci részesedés növelésének lehetőségei
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Sustainable Initiatives at Kometa ‘99 Zrt. Promoting an Environmentally Friendly Future
: Eperjesi Klaudia
: Eperjesi Klaudia
A MOL Rt. külpiaci stratégiája a román piacon Piaci rések keresése az élesedő versenyben, avagy harc a bevásárló tudatáért
: Piskorski Viola
: Piskorski Viola
Verseny'99 KFT számviteli információs rendszerének bemutatása, értékelése
: Németh Balázs
: Németh Balázs
A KOMETA 99 Zrt. VAGYONI, PÉNZÜGYI ÉS JÖVEDELMEZŐSÉGI HELYZETÉNEK ELEMZÉSE
: Zagyvai Máté Gyula
: Zagyvai Máté Gyula
A Metal 99 Kft vagyoni-,pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Rizmajer Fanny
: Rizmajer Fanny
A kiválasztás hatékonyságának fejlesztése a ZEOP Intercable NyRT-nél
: Herczegh Dóra
: Herczegh Dóra
A Kométa 99 Zrt. vagyoni, pénzügyi, jövedelmi helyzetének elemzése több év beszámolói alapján
: Bottyán Debóra
: Bottyán Debóra
KOMETA 99 Élelmiszeripari Zrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése a beszámolók alapján
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
Webshop marketingkommunikációjának kialakítása egy fürdőszoba szalon esetén, a Deli 99' Kft. példáján keresztül
: Kiss Evelin
: Kiss Evelin
Beszerzési rendszer értékelése a WAMSLER SE Háztartástechnikai Európai Rt-nél
: Gordos László
: Gordos László
Egy ismert márka kommunikációja új vizeken A KOMÉTA 99 Zrt. megjelenése a közösségi médiában
: Nagy Nelli
: Nagy Nelli
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Molnár Erik
: Molnár Erik
A Móri Borvidék marketingkommunikációja
: Légrádiné Molnár Mariann
: Légrádiné Molnár Mariann
A MOL Nyrt. Fogyasztói Szolgáltatások üzletág, továbbá a Shell Hungary zRt. finanszírozási stratégiája és a pénzügyi teljesítményének vizsgálata és értékelése
: Kovács Alexandra Bianka
: Kovács Alexandra Bianka
Bérgazdálkodás, béren kívüli juttatások, cafeteria rendszer a Wienerberger Téglaipari zRt. -nél
: Petényi Aranka Erzsébet
: Petényi Aranka Erzsébet
A Székesfehérvári Hűrőipari Rt. marketing auditja
: Nepusz Norbert
: Nepusz Norbert
A Royal Sped Rt. vámügynöki tevékenysége
: Kovács Enikő
: Kovács Enikő
Matrackuckó marketingkommunikációja
: Hahn Kristóf
: Hahn Kristóf
Textíliák világa a JAB Anstoetz-nél - akusztikus textíliák marketingkommunikációja
: Varga Jenni
: Varga Jenni
Lakossági vezetékes telefónia szolgáltatás indításának lehetőségei és feltételei a PanTel Rt-nél
: Marton Györgyi
: Marton Györgyi
A MAPCAT MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓJA
: Lukács Klaudia
: Lukács Klaudia
A Nébih marketingkommunikációja
: Berregi Sára Andrea
: Berregi Sára Andrea
A Dunaferr Rt. export ügylete egy viszonteladóval
: Jánosi Gabriella
: Jánosi Gabriella
Minőségirányítási rendszer a Siemens Rt. Nemzeti Vállalatnál
: Csek Zoltán
: Csek Zoltán
Hasonló tételek
-
Az üzemanyag kiskereskedelmi hálózatok jövője – a MOL példája
: Geschitz Dávid Róbert -
A MOL Nyrt. értékesítési stratégiája az üzemanyag hatósági áras korlátozását követően
: Lévai Krisztina -
A belső ellenőrzés megvalósulása a TEMPO Egészségpénztár gyakorlatában
: Tóth Nándor -
A MOL Rt. növekedésének és terjeszkedésének elemzése
: Fodor Sándor -
MOL MAGYARORSZÁG A magyar üzemanyag-értékesítő kiskereskedelmi piac átvilágítása egy sikeres magyar vállalat bemutatásán keresztül
: Vágvölgyi Pál