„Értékmarketing" és kultúrafinanszírozás a Nemzeti Kulturális Alap marketingtevékenységének bemutatása és elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kiss Huba
További közreműködők: Nincs adat Nincs adat
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Megjelent: 2007
Kulcsszavak:Kultúrafinanszírozás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/34237

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg34237
005 20210727095141.0
008 210727s2007 hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kiss Huba 
245 1 0 |a „Értékmarketing" és kultúrafinanszírozás  |b a Nemzeti Kulturális Alap marketingtevékenységének bemutatása és elemzése  |c Kiss Huba  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2007 
695 |a Kultúrafinanszírozás 
700 1 |a Nincs adat Nincs adat  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/34237/1/DB_1291_Kiss%20Huba.pdf  |z Dokumentum-elérés