„Értékmarketing" és kultúrafinanszírozás a Nemzeti Kulturális Alap marketingtevékenységének bemutatása és elemzése
Saved in:
Main Author: | Kiss Huba |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2007
|
Kulcsszavak: | Kultúrafinanszírozás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/34237 |
Similar Items
A Nemzeti Kulturális Alap bővülő feladatai a hazai kultúrafinanszírozás rendszerében 2009 és 2013 között
: Schweininger Renáta
: Schweininger Renáta
Kultúrafinanszírozás, színházi marketing és public relations a Pinceszínház példáján
: Balla Noémi Borbála
: Balla Noémi Borbála
Nemzeti Kulturális Alap és a Nemzeti Kulturális Támogatáskezelő szervezeti kommunikációjának elemzése
: Babinka Lilla
: Babinka Lilla
A Nemzeti Kulturális Alap tevékenységének elemzése a számviteli és a pénzügyi információk alapján
: Szamosi Gábor
: Szamosi Gábor
A Nemzeti Kulturális Alap támogatásából finanszírozott pályázatok belső (online) és külső (helyszíni) ellenőrzése
: Papp Gergely
: Papp Gergely
A Nemzeti Foglalkoztatási Alap működésének, eredményességének vizsgálata
: Nagy Judit
: Nagy Judit
Egy befektetési alap elemzése
: Faast Anita
: Faast Anita
A Big Data morálisan problémás területei és a közvélemény
: Gáspár Huba
: Gáspár Huba
Online fizetési lehetőségek magyar viszonylatban és a PayPal
: Kalenics Huba
: Kalenics Huba
Az Európai Unió közös kereskedelempolitikájának és fejlesztési politikájának a Lisszaboni Szerződés által megerősített összehangolása és gyakorlati megvalósulása az ACP-országokban
: Huba Zsófia
: Huba Zsófia
A SAPARD, MINT ELŐCSATLAKOZÁSI ALAP. A SAPARD TÁMOGATÁS BEMUTATÁSA EGY MEGVALÓSULT PROJEKT ÁLTAL
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmenedzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva
: Sallai Huba
: Sallai Huba
Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmendzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva
: Sallai Huba
: Sallai Huba
Szakmai gyakorlat bemutatása Alap Község Önkormányzatánál
: Katona Karolina
: Katona Karolina
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Huba Eszter
: Huba Eszter
A nonverbális kommunikáció szerepe a közösségi média reklámjaiban
: Huba Tímea
: Huba Tímea
A Golden Brothers Zrt. sajátmárkás termékeinek online piaci bevezetése
: Tamási Huba
: Tamási Huba
A Kaqun vízmárka marketingtevékenységének analízise
: Kiss Kata Hajnalka
: Kiss Kata Hajnalka
Az Országos Betétbiztosítási Alap könyvvizsgálata
: Hunyák Blanka
: Hunyák Blanka
Az Egészségbiztosítási Alap ellátásainak finanszírozása
: Peller Mária
: Peller Mária
Dreher Sörgyárak marketingtevékenységének elemzése
: Kalina Tamás
: Kalina Tamás
Egy iskola marketingtevékenységének elemzése
: Bálintné Karácsony Piroska
: Bálintné Karácsony Piroska
Egy magánklinika marketingtevékenységének elemzése
: Tatár Péter Zsolt
: Tatár Péter Zsolt
A budapesti kulturális és gasztronómiai fesztiválok bemutatása és hozzájárulása a turizmushoz
: Kiss Alexandra
: Kiss Alexandra
Az ISPA és a Kohéziós Alap felhasználása Magyarországon
: Meliorisz Katalin
Published: (2007)
: Meliorisz Katalin
Published: (2007)
Az ISPA és a Kohéziós Alap felhasználása Magyarországon
: Döncző Zsófia
: Döncző Zsófia
Az Egészségbiztosítási Alap egyensúlyi helyzetének vizsgálata
: Csíkné dr. Keserű Krisztina
: Csíkné dr. Keserű Krisztina
A Club Tihany marketingtevékenységének elemzése
: Fekete Kristóf
: Fekete Kristóf
A Hertz autókölcsönző marketingtevékenységének elemzése
: Abonyi Tünde Anna
Published: (2014)
: Abonyi Tünde Anna
Published: (2014)
A Tapas Fino marketingtevékenységének elemzése
: Rakács Levente
: Rakács Levente
Az Opel Magyarország marketingtevékenységének elemzése
: Plander Benedek
: Plander Benedek
Üdítőital-gyártók marketingtevékenységének elemzése Magyarországon
: Szilágyi Szabolcs
: Szilágyi Szabolcs
A HPS experience kft. marketingtevékenységének bemutatása
: Puskás Márton
: Puskás Márton
A Ferencvárosi Torna Club marketingtevékenységének bemutatása
: Magyar Norbert
: Magyar Norbert
A Hilti Hungária Kft. marketingtevékenységének bemutatása
: Blum Boglárka Júlia
: Blum Boglárka Júlia
Improving material management through reorder point implementation A case study at GE – Vernova Gas Power Veresegyház
: Joó Csanád Huba
: Joó Csanád Huba
A bolgár nemzeti és kulturális identitás fejlődése és sajátosságai. A bolgár nemzeti öntudat problémája az Európai Unió szemszögéből.
: Furján Dóra
: Furján Dóra
A Befektető-védelmi Alap a számvitel tükrében
: Nagy Anna
: Nagy Anna
A Befektető-védelmi Alap a számvitel tükrében
: Varga-Nagy Anna
: Varga-Nagy Anna
Elkülönített állami pénzalap működtetése. Bethlen Gábor Alap
: Mihály Erzsébet
: Mihály Erzsébet
Similar Items
-
A Nemzeti Kulturális Alap bővülő feladatai a hazai kultúrafinanszírozás rendszerében 2009 és 2013 között
: Schweininger Renáta -
Kultúrafinanszírozás, színházi marketing és public relations a Pinceszínház példáján
: Balla Noémi Borbála -
Nemzeti Kulturális Alap és a Nemzeti Kulturális Támogatáskezelő szervezeti kommunikációjának elemzése
: Babinka Lilla -
A Nemzeti Kulturális Alap tevékenységének elemzése a számviteli és a pénzügyi információk alapján
: Szamosi Gábor -
A Nemzeti Kulturális Alap támogatásából finanszírozott pályázatok belső (online) és külső (helyszíni) ellenőrzése
: Papp Gergely