Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • „Értékmarketing" és kultúrafin...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Cover Image

„Értékmarketing" és kultúrafinanszírozás a Nemzeti Kulturális Alap marketingtevékenységének bemutatása és elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kiss Huba
Other Authors: Nincs adat Nincs adat
Format: Thesis
Published: 2007
Kulcsszavak:Kultúrafinanszírozás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/34237
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View
Be the first to leave a comment!
You must be logged in first

Similar Items

  • A Nemzeti Kulturális Alap bővülő feladatai a hazai kultúrafinanszírozás rendszerében 2009 és 2013 között
    ‌: Schweininger Renáta
  • Kultúrafinanszírozás, színházi marketing és public relations a Pinceszínház példáján
    ‌: Balla Noémi Borbála
  • Nemzeti Kulturális Alap és a Nemzeti Kulturális Támogatáskezelő szervezeti kommunikációjának elemzése
    ‌: Babinka Lilla
  • A Nemzeti Kulturális Alap tevékenységének elemzése a számviteli és a pénzügyi információk alapján
    ‌: Szamosi Gábor
  • A Nemzeti Kulturális Alap támogatásából finanszírozott pályázatok belső (online) és külső (helyszíni) ellenőrzése
    ‌: Papp Gergely

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs