AZ ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A HOTEL AQUARELL****-BEN
Saved in:
Main Author: | Kovács Szilvia Gréta |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Kulcsszavak: | Protokoll etikett Kommunikáció Marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3426 |
Similar Items
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin
: Jakab Katalin
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A CITY COMFORT APARTMENTS PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Sándor András
: Sándor András
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A JERSEY SZIGETI WATER’S EDGE HOTELBEN
: Oberritter Dóra
: Oberritter Dóra
A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata
: Fodor Csilla
: Fodor Csilla
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Neumark Lídia Sarolta
: Neumark Lídia Sarolta
Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben
: Csótár Rebeka
: Csótár Rebeka
SZÁLLODAI KOMMUNIKÁCIÓ, JUTALMAZÁSI RENDSZEREK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK A CORINTHIA HOTEL BUDAPEST HOUSEKEEPING RÉSZLEGÉN
: Verasztó Kata
: Verasztó Kata
Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban
: Seres Vanessza
: Seres Vanessza
Protokoll és kommunikációs helyzetek a Budapest Airport Hotel Stációban
: Ferró Vanda Krisztina
: Ferró Vanda Krisztina
Szállodaipar Magyarországon és a szállodában előforduló kommunikációs helyzetek a 22 Boutique Hotel példáján
: Spiegel Alexandra
: Spiegel Alexandra
Protokoll és kommunikációs helyzetek bemutatása a budapesti Mercure Hotel Korona életében
: Ujszászi Petra
: Ujszászi Petra
SZÁLLODAI PROTOKOLLOK, ELVÁRÁSOK ÉS KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK A COLOSSEUM HOTELBEN
: Kedves Adél
: Kedves Adél
Kommunikáció, arculat, etikett és protokoll, valamint a panaszkezelés komplex vizsgálata a Ruefa Reisen utazási irodánál
: Kiss Vivien
: Kiss Vivien
A PROTOKOLL ÉS A KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK MEGJELENÉSE A BUDAPESTI MERCURE HOTEL KORONA ÉLETÉBEN
: Leitner Nóra
: Leitner Nóra
A protokoll, etikett és kommunikáció egy Tourinform iroda keretein belül
: Almási Csenge
: Almási Csenge
A brit etikett, protokoll és kulturális szokások
: Csonka Eszter
: Csonka Eszter
Illem, etikett, protokoll a vendéglátás különböző szegmenseiben
: Gemela Cintia Fanni
: Gemela Cintia Fanni
Hotel Aquarell**** Cegléd sokszínű szolgáltatásainak bemutatása
: Mala Vivien
: Mala Vivien
Protokoll és kommunikációs elvárások a Barack Thermal Resort & Spa**** Hotelben
: Ponta Eszter
: Ponta Eszter
A kommunikáció, etikett és protokoll elemzése a szállodákban, a Prónay-kastély bemutatásán keresztül
: Mladek Dorottya
: Mladek Dorottya
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
A Hotel Aquarell **** Cegléd wellness - és gyógyszolgáltatásai az egészség megőrzésére
: Potornai Alexandra Krisztina
: Potornai Alexandra Krisztina
Gyermekbarát szolgáltatások a magyar szállodaiparban A Hotel Aquarell**** példáján keresztül
: Benesch Orsolya
: Benesch Orsolya
Kereskedelmi szálláshelyek housekeeping rendszere- A ceglédi Aquarell Hotel housekeeping rendszere
: Szalisznyó Szabina
: Szalisznyó Szabina
Amit az üzleti életről tudni kell - etikett és protokoll Olaszország sajátosságainak tükrében
: Harmath András
: Harmath András
Az AccorHotels szállodalánc Magyarországon előforduló brandjeinek összehasonlítása
: Dudás Málna
: Dudás Málna
Az etikett és protokoll sajátosságai az egyes országokban, különös tekintettel az Európai Unió tagállamaira
: Debreczeni Dóra
: Debreczeni Dóra
Aquaworld Resort Budapest Hotel kommunikációs helyzete és protokoll elvárásai
: Szecsődi Vanda
: Szecsődi Vanda
A filmnyelvben előforduló képzőművészeti struktúrák
: Steiner Krisztián
: Steiner Krisztián
Az adóvégrehajtás leggyakrabban előforduló nehézségei
: Penczner Piroska
: Penczner Piroska
Projektvezetői elvárások vizsgálata
: Balogh János
: Balogh János
Online szállodai értékesítés értékelő elemzése 2012-2017 között a ceglédi Hotel Aquarell**** szálloda bemutatásával
: Halász Réka
: Halász Réka
Vidéki wellness szállodák rendezvényszervezési lehetőségei a pandémia után az Aquarell Hotel****Cegléd példáján keresztül
: Mala Vivien
: Mala Vivien
Vendéglátási etika és etikett
: Safranka Lexa
: Safranka Lexa
Vendégpanaszok és különleges helyzetek kezelése a szállodaiparban
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
Magyarország kalandturisztikai helyzetek és lehetőségei
: Chen Huirong
: Chen Huirong
Különleges helyzetek kezelése a turizmusban
: Dósa Orsolya Viktória
: Dósa Orsolya Viktória
Vendéglátásban előforduló konfliktus típusok és azok következményei
: Kőhalmi Lilla Eszter
: Kőhalmi Lilla Eszter
A vidéki szállodákban rejlő lehetőségek és a kommunikáció,etikett fontossága a Nádas Tó Park Hotel***superior bemutatásában
: Szenyán Claudia
: Szenyán Claudia
Similar Items
-
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin -
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A CITY COMFORT APARTMENTS PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Sándor András -
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A JERSEY SZIGETI WATER’S EDGE HOTELBEN
: Oberritter Dóra -
A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata
: Fodor Csilla -
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin