A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
Elmentve itt :
Szerző: | Vass Norbert |
---|---|
További közreműködők: | Karakasné Morvay Klára |
Kulcsszavak: | Accor szállodacsoport Sofitel brand Minőségértékelés Vendégértékelés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3458 |
Hasonló tételek
A Floresta Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
: Gödöny Andrea
: Gödöny Andrea
A Sofitel Budapest Chain Bridge Sales Stratégiája
: Lechner Vanessa Mária
: Lechner Vanessa Mária
The importance of trainings in hotel industry Experience gained at Sofitel Budapest Chain Bridge
: Murányi Kitti
: Murányi Kitti
A Sofitel Budapest Chain Bridge Revenue Management tevékenységének elemzése
: Szegezdi Márton Dávid
: Szegezdi Márton Dávid
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin
: Loch Robin
A Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda áruforgalmi részlegének munkaszervezése
: Szabó Attila Gergely
: Szabó Attila Gergely
Az egészségtudatos táplálkozás szerepe a Sofitel Budapest Chain Bridge vendégkörében
: Kárpáti Eszter
: Kárpáti Eszter
Motivációs tényezők elemző vizsgálata a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Barta Zsófia
: Barta Zsófia
A Sofitel Budapest Chain Bridge beszerzési folyamatainak megtervezése és kivitelezésének feladatai
: Medve Dániel
: Medve Dániel
Az élelmiszer-hulladék gazdálkodás bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Kabai Fruzsina
: Kabai Fruzsina
A marketingkommunikáció szerepe az ötcsillagos szállodákban, a Boscolo Budapest Hotel és a Sofitel Budapest Chain Bridge összehasonlítása alapján
: Majtényi Gréta
: Majtényi Gréta
A MICE turizmus bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda példáján keresztül
: Hegedüs Dorottya
: Hegedüs Dorottya
A sales hatása a szállodai bevételre a Sofitel Budapest Chain Bridge hotel példáján keresztül bemutatva
: Ádám Fanni Kornélia
: Ádám Fanni Kornélia
A Sofitel Budapest Chain Bridge és a Hotel Mercure Budapest Buda összehasonlító elemzése az emberi erőforrás helyzetének szempontjai alapján
: Simon Regina
: Simon Regina
Zöldülő turisztikai kínálat - Szállodai környezettudatosság és energiatakarékosság a Sofitel Budapest Chain Bridge-ben
: Burai Tímea Zsuzsa
: Burai Tímea Zsuzsa
Magas kategóriájú szállodák tréningprogramjai / A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel és a Kempinski Hotel Corvinus példáján keresztül bemutatva
: Pamuk Elza
: Pamuk Elza
A szállodai műszaki részleg munkaszervezésének bemutatása és elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge Hotelben
: Demeter Szabolcs
: Demeter Szabolcs
A Front Office felépítése, múltja és jelene a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül
: Neumark Eszter
: Neumark Eszter
Általános tevékenységek összehasonlító elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge és a Four Seasons Hotel Gresham Palace szállodák között
: Zwickl Dániel Zsolt
: Zwickl Dániel Zsolt
A szállodai Front Office innovatív megoldásainak bemutatása és hatáselemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül
: Veinlich Nándor
: Veinlich Nándor
Marriott Bonvoy™ hűségprogram a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont szállodában és a Le Club hűségprogram a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában összehasonlítása
: Buzás Réka
: Buzás Réka
A Housekeeping részleg elemzése az Accor szállodaláncon belül a Sofitel Budapest Chain Bridge és az Ibis Styles Budapest Liszt Ferenc International Airport példáján keresztül
: Antoni Andrea Alexa
: Antoni Andrea Alexa
Az online kommentek hatása a szállodai értékesítésre
: Moldván Beatrix Ágnes
: Moldván Beatrix Ágnes
Az online kommentek jelentősége és hatása a szállodaiparban
: Badacsonyi Zsolt
: Badacsonyi Zsolt
Internetes vendég vélemények hatása a housekeeping tevékenységére
: Vass Dóra
: Vass Dóra
Panaszszituáció kezelése a Sofitel Budapest szállodában
: Imre Eszter
: Imre Eszter
Sofitel Luxury Hotel Budapest étlap, itallap elemzése, választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A vendég diétás ételválasztásának lehetősége a Novotel Budapest City-ben
: Zrinszky Réka
: Zrinszky Réka
A vendég diétás ételválasztásának lehetősége
: Kocsis Krisztina
: Kocsis Krisztina
How the reservation methods and habits changed with the Internet, social media and online marketing through the example of Sofitel and the ACCOR chain
: Lipcsey Miklós Szabolcs
: Lipcsey Miklós Szabolcs
Tartozik a Vendég Követel a Szálloda
: Szabó Balázs Zoltán
: Szabó Balázs Zoltán
Japán vendég - magyaros vendéglátás Mit tehet a japánnyelv-oktatás a japán beutazó turizmus fejlesztéséért?
: Székács Anna
Megjelent: (2003)
: Székács Anna
Megjelent: (2003)
A nemzetközi és magyar konyha ételeinek aránya, elemzése a Sofitel Hotel Budapestnél
: Grámán Richárd Archibald
: Grámán Richárd Archibald
Bridge Apartments Egy fiktív apartmanszálloda létesítésének üzleti terve
: Adamik Bettina
: Adamik Bettina
Bridging the Divide Analysis of China's urban-rural income gap
: Zhao Jiayi
: Zhao Jiayi
A Hotel President Budapest minőségének értékelése a vendégvisszajelzések alapján
: Bodó Alexandra
: Bodó Alexandra
A Corinthia Hotel Budapest minőségének értékelése a vendégkommentek alapján
: Péteri Fanni Panka
: Péteri Fanni Panka
Bridging the Gap Examination of Communicational and Motivational Differences of Generation X and Z.
: Guzsván Csaba Imre
: Guzsván Csaba Imre
Beszerzés és logisztika a Sofitel szállodában
: Blázek Tamara
: Blázek Tamara
AZ ART, MINT A VENDÉG MOTIVÁCIÓJA – AVAGY MILYEN SZEREPET JÁTSZIK A MŰVÉSZET EGY HOTEL ÉLETÉBEN?
: Székács Vivien
: Székács Vivien
Hasonló tételek
-
A Floresta Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
: Gödöny Andrea -
A Sofitel Budapest Chain Bridge Sales Stratégiája
: Lechner Vanessa Mária -
The importance of trainings in hotel industry Experience gained at Sofitel Budapest Chain Bridge
: Murányi Kitti -
A Sofitel Budapest Chain Bridge Revenue Management tevékenységének elemzése
: Szegezdi Márton Dávid -
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin