A Plázs Siófok marketingstratégiája

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nagy Fruzsina
Other Authors: Szabó Dr. Zoltán
Szentpéteri Ildikó
Totth Dr. Gedeon
Format: Thesis
Kulcsszavak:Balaton
marketing terv
Plázs
rendezvényszervezés
Siófok
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/34967

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg34967
005 20210921133424.0
008 210921suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Fruzsina 
245 1 2 |a A Plázs Siófok marketingstratégiája  |c Nagy Fruzsina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban bemutatásra kerül a Plázs Siófok jelenlegi marketingstratégiája, melynek eredményességét vizsgálom kutatásom során, valamint az eredmények alapján javaslatokat fogalmazok meg a jövőbeli változtatásokra. 
695 |a Balaton 
695 |a marketing terv 
695 |a Plázs 
695 |a rendezvényszervezés 
695 |a Siófok 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
700 1 |a Szabó Dr. Zoltán  |e ths 
700 1 |a Szentpéteri Ildikó  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/34967/1/Nagy%20Fruzsina%20Diplomadolgozat_A%20Pl%C3%A1zs%20Si%C3%B3fok%20marketingstrat%C3%A9gi%C3%A1ja.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/34967/2/Nyilatkozat%20a%20szakdolgozat%20st%C3%A1tusz%C3%A1r%C3%B3l_Nagy%20Fruzsina.pdf  |z Dokumentum-elérés