Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Láng Daniella
További közreműködők: Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia
Kulcsszavak:Szolgáltatásmarketing
Elégedett vendég
Panaszszituáció menedzsment
Mercure Budapest Korona
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/3549

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg3549
005 20150915135217.0
008 150602suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Láng Daniella 
245 1 0 |a Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában  |c Láng Daniella  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában 
695 |a Szolgáltatásmarketing 
695 |a Elégedett vendég 
695 |a Panaszszituáció menedzsment 
695 |a Mercure Budapest Korona 
700 1 |a Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/3549/1/Panaszszitu%C3%A1ci%C3%B3%20kezel%C3%A9se%20a%20Mercure%20Budapest%20Korona%20sz%C3%A1llod%C3%A1ban.pdf  |z Dokumentum-elérés