Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában
Saved in:
Main Author: | Láng Daniella |
---|---|
Other Authors: | Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia |
Kulcsszavak: | Szolgáltatásmarketing Elégedett vendég Panaszszituáció menedzsment Mercure Budapest Korona |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3549 |
Similar Items
Panaszszituáció kezelése a Sofitel Budapest szállodában
: Imre Eszter
: Imre Eszter
Panaszszituáció kezelése az NH Hotel Budapest szállodában
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Az egészségturizmus fejlesztése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
Az értékesítésben dolgozók szervezetének felépítése, munkakörök, alkalmazott felszolgálási módok a Mercure Budapest Korona Szállodában
: Karászi Emese
: Karászi Emese
Értékesítési csatornák a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
Értékesítői tevékenységek a Mercure Budapest Korona Hotelen belül
: Kovács Adrienn
: Kovács Adrienn
Panaszszituáció és panaszkezelés a budavári Hilton szállodában
: Madarász Gergő
: Madarász Gergő
Panaszszituáció kezelése a gyorsétterem láncoknál
: Balogh Gábor
: Balogh Gábor
Panaszszituáció kezelése a Gellért Hotelben
: Antalka Szilvia
: Antalka Szilvia
Panaszszituáció kezelése az Aquaworld Élményfürdőben
: Szegvári Patrícia
: Szegvári Patrícia
Leisure és MICE szegmensek összehasonlítása a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Bödör Vivien
: Bödör Vivien
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Panaszszituáció kezelése a Mezzo Music Étteremben
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Panaszszituáció kezelése a Gettó Gulyás étteremben
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
A panaszszituáció kezelése az Astoria Hotelben
: Kátai Richárd
: Kátai Richárd
A housekeeping szerepe a vendégélmény növelésében a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Polyák Adrienn
Published: (2018)
: Polyák Adrienn
Published: (2018)
A környezettudatos gazdálkodás bemutatása a Mercure Budapest Korona szálloda példáján keresztül
: Kalmár Kincső
: Kalmár Kincső
Munkaszervezés a vendéglátásban a Mercure Budapest Korona Hotelben és Winestone Éttermében
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A Mercure Budapest Korona által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Slam Patrik
: Slam Patrik
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
A Mercure Budapest Korona által ellátott food and beverage tevékenység bemutatása, elemzése
: Kéri Helga
: Kéri Helga
Panaszszituáció kezelése az Erzsébet Hotel City Centerben
: Tóth Fanni
: Tóth Fanni
A 4*-os Mercure Korona szálloda humánerőforrás gazdálkodása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
A Mercure Budapest Korona hotel minősítése a meglévő osztályba sorolási követelmények alapján
: Gendur Nikolett
: Gendur Nikolett
A nemzetközi és magyar konyha ételeinek aránya, elemzése a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Hikisch Réka
: Hikisch Réka
Vendégtípusok összehasonlítása és a szálloda által nyújtott szolgáltatások a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Pozsik Dorottya
: Pozsik Dorottya
A housekeeping területének és szervezetének bemutatása a Mercure Budapest Korona Hotel példáján keresztül
: Csősz Renáta
: Csősz Renáta
Mercure Hotel Korona kínálatának, WineStone étterem étlapjának elemzése
: Kertész Nikolett
: Kertész Nikolett
Az Accor szállodacsoporthoz tartozó Mercure Budapest Castle Hill és Mercure Budapest Korona szállodák összehasonlító elemzése általános adottságaik és gazdasági mutatóik alapján.
: Megyeri Csanád Gábor
: Megyeri Csanád Gábor
A szervezeti felépítés hatása a rendezvényszervezésre a Sofitel Budapest és a Mercure Korona szállodákban
: Szilágyi Kitti Tünde
: Szilágyi Kitti Tünde
AZ ACCOR SZÁLLODALÁNC TÖRZSVENDÉG PROGRAMJÁNAK BEMUTATÁSA ÉS VIZSGÁLATA A MERCURE BUDAPEST KORONA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Molnár Vivien Lilla
: Molnár Vivien Lilla
A Mercure Korona Hotel Housekeeping részlegének bemutatása és munkaerő-piacának vizsgálata
: Balás Kitti
: Balás Kitti
Protokoll és kommunikációs helyzetek bemutatása a budapesti Mercure Hotel Korona életében
: Ujszászi Petra
: Ujszászi Petra
A Front Office sikerének titka- az információszolgáltatás fontossága- a Mercure Budapest Buda Szállodában
: Boros Gabriella
: Boros Gabriella
A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Panaszszituáció kezelése az Amrest Kft és a Starbucks Coffee Company példáján keresztül
: Kondorossy Karolina Eszter
: Kondorossy Karolina Eszter
A PROTOKOLL ÉS A KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK MEGJELENÉSE A BUDAPESTI MERCURE HOTEL KORONA ÉLETÉBEN
: Leitner Nóra
: Leitner Nóra
Front Office terület működése, felépítése és szerepe a Mercure Korona Hotel példáján keresztül
: Kardos Krisztián
: Kardos Krisztián
Panaszszituáció kezelés a Dudok Rendezvényházban
: Bodnár Zsófia
: Bodnár Zsófia
Similar Items
-
Panaszszituáció kezelése a Sofitel Budapest szállodában
: Imre Eszter -
Panaszszituáció kezelése az NH Hotel Budapest szállodában
: Marlok Anikó -
Az egészségturizmus fejlesztése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Pintér Dorottya Barbara -
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor -
Az értékesítésben dolgozók szervezetének felépítése, munkakörök, alkalmazott felszolgálási módok a Mercure Budapest Korona Szállodában
: Karászi Emese