Dübörgés hazánkban a drogéria szektor élén. – Hogyan, miért és kinek? A Rossmann Magyarország dinamikus marketingstratégiájának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Onhausz Nikolett
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:imázs
imázsfejlődés
marketingkommunikáció
marketingstratégia
Rossmann
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35498

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg35498
005 20210921155457.0
008 210921suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Onhausz Nikolett 
245 1 0 |a Dübörgés hazánkban a drogéria szektor élén. – Hogyan, miért és kinek? A Rossmann Magyarország dinamikus marketingstratégiájának elemzése  |c Onhausz Nikolett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a DÜBÖRGÉS HAZÁNKBAN A DROGÉRIA SZEKTOR ÉLÉNHOGYAN, MIÉRT ÉS KINEK? – A ROSSMANN MAGYARORSZÁG DINAMIKUS MARKETINGSTRATÉGIÁJÁNAK ELEMZÉSE Olyan világot élünk, ahol minden a külső, vagy legalábbis túlnyomó részt meghatározó. Legyen szó egy személyről, termékről, márkáról, vállalatról, tulajdonképpen egy cipőben jár mind, hiszen, ha nincs egy eladható és megnyerő arculat, akkor könnyen lekerülhet bárki a térképről.Az FMCG szektorban rendkívül erős a verseny, naprakésznek kell lennie a résztvevőknek, hogy tudják, mivel tehetik lojálissá a vásárlóikat. A fogyasztókról általánosságban elmondható, hogy szeretik a minőséget, a megbízhatóságot, az igényes és esztétikus küllemet, a kedvező árakat, valamint a felelősségvállalást is, nem csak az egyes termékek iránt, de a „jó ügyekkel” szemben is. Számottevő különbség a versenyszférában két résztvevő között a CSR-hez való hozzáállásuk, és annak kommunikálása a külvilág felé. Hitelességet, emberséget és empátiát kölcsönözhetnek maguknak a fogyasztók szemében azok, akik kiállnak a „jó ügyek” mellett, hiszen értékeket képviselnek.Kutatásom témája a Rossmann Magyarország aktuális marketingkommunikációs stratégiájának feltérképezése, kommunikációs eszközeinek és tényezőinek váltása, valamint a megközelítésmódban történő változások elemzése, amelyek egytől egyik hatással vannak a márka imázsára, hiszen a drogériák iránti fogyasztói érdeklődés dinamikusan növekedésének lehetünk tanúi 2014 óta. A megváltozott imázsnak óriási szerepe van a versenyképesség növekedésében, amellyel kapcsolatos „miértek?” úgy szint megválaszolásra kerülnek dolgozatom során, hiszen a bekövetkezett imázsváltozás mások számára is fontos tanulságokat hordozhat magában.Ami a kutatást illeti, dolgozatom első felében szekunderkutatás keretében tekintem át a releváns marketingelméleteket, fogalmakat, a későbbiekben pedig primer kutatás keretében feltárom a drogéria szektor nemzetközi és hazai helyzetét, fogyasztói preferenciákat, versenyszféra résztvevőit, valamint a választott cég sajátságait. Kvalitatív módszerrel, mélyinterjúk keretében nyerek belső információkat mind a megrendelő, mind pedig megvalósító oldalról, amelyek terveim szerint teljes keretet adnak majd dolgozatomnak.Célom, hogy a kutatás szempontjából releváns gondolatok és szakmai információk alapján válaszokat adjak a meghatározott kutatási kérdésekre, valamint az alkalmazott marketingstratégiákat elemezzem az új imázs kialakulásában, melyek mind jelentős szerepet játszottak a márkaimázs fiatalításában. 
695 |a imázs 
695 |a imázsfejlődés 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingstratégia 
695 |a Rossmann 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35498/1/Onhausz%20Nikolett_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35498/2/Onhausz%20Nikolett%20nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés