Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • Dübörgés hazánkban a drogéria...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Export Ready — 
Cover Image

Dübörgés hazánkban a drogéria szektor élén. – Hogyan, miért és kinek? A Rossmann Magyarország dinamikus marketingstratégiájának elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Onhausz Nikolett
Other Authors: Totth Dr. Gedeon
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Format: Thesis
Kulcsszavak:imázs
imázsfejlődés
marketingkommunikáció
marketingstratégia
Rossmann
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35498
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés

Similar Items

  • Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül
    ‌: Szilágyi Zsófia
  • ÉLEN AZ AUTÓIPARI BESZÁLLÍTÁSBAN Az autóipari beszállítás helyzetének bemutatása Magyarországon, a Fémalk Zrt. példáján keresztül és a beszállítói kapcsolatok változása /
    ‌: Mayer Csilla
  • Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
    ‌: Osváth Eszter
  • Tulajdonosváltás a Boscolo Budapest élén – Brandbevezetés egy magyarországi ötcsillagos szállodában
    ‌: Gyaraki Boglárka
  • Kinek higgyek? a közösségi média szerepe a fiatalok vásárlási döntéseiben
    ‌: Schipp Renáta

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs