Dübörgés hazánkban a drogéria szektor élén. – Hogyan, miért és kinek? A Rossmann Magyarország dinamikus marketingstratégiájának elemzése
Saved in:
Main Author: | Onhausz Nikolett |
---|---|
Other Authors: |
Totth Dr. Gedeon
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | imázs imázsfejlődés marketingkommunikáció marketingstratégia Rossmann |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35498 |
Similar Items
Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül
: Szilágyi Zsófia
: Szilágyi Zsófia
ÉLEN AZ AUTÓIPARI BESZÁLLÍTÁSBAN Az autóipari beszállítás helyzetének bemutatása Magyarországon, a Fémalk Zrt. példáján keresztül és a beszállítói kapcsolatok változása /
: Mayer Csilla
: Mayer Csilla
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter
: Osváth Eszter
Tulajdonosváltás a Boscolo Budapest élén – Brandbevezetés egy magyarországi ötcsillagos szállodában
: Gyaraki Boglárka
: Gyaraki Boglárka
Kinek higgyek? a közösségi média szerepe a fiatalok vásárlási döntéseiben
: Schipp Renáta
: Schipp Renáta
Adócsalást befolyásoló tényezők - Kik, miért hogyan?
: Horváth Hanna
: Horváth Hanna
Digitalizáció a rendelésfeldolgozásban a Rossmann Magyarország Kft-nél
: Szebeni Brigitta
: Szebeni Brigitta
A Müller Drogéria marketing stratégiájának értékelő elemzése
: Fónyad Zsuzsanna
: Fónyad Zsuzsanna
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
Kanban alapú szupermarketek dinamikus méretezése
: Bathó Barbara
: Bathó Barbara
Multidimenzionális adatvizualizáció dinamikus Chernoff-arcokkal
: Bölcskei Attila
Published: (2023)
: Bölcskei Attila
Published: (2023)
A dm és Rossmann kereskedelmi tevékenységének összehasonlítása
: Palásthy Réka
: Palásthy Réka
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel
: Tomor Dániel
A ROSSMANN MAGYARORSZÁG KFT. MARKETINGSTRATÉGIÁJA KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A LOJALITÁS PROGRAMOKRA
: Legény Evelin
: Legény Evelin
Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása
: Bálint Enikő Anna
: Bálint Enikő Anna
A Müller Drogéria social media marketing tevékenységének átfogó elemzése
: Oláh Dorina Rita
: Oláh Dorina Rita
Kinek a legfontosabb a biztonság? Dél-Korea vezető szerepe az AEO programok kölcsönös elismerésében
: Hrabovszki Ágnes Zsuzsa
Published: (2014)
: Hrabovszki Ágnes Zsuzsa
Published: (2014)
Miért és hogyan olvas(tas)sunk? Mátyás Judit: Az idegen nyelvű szakirodalom olvasásának jelentősége napjainkban. PTE, Pécs, 2012
: Hoványiné Medve Éva
Published: (2014)
: Hoványiné Medve Éva
Published: (2014)
ROSSMANN MAGYARORSZÁG KERESKEDELMI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA - ONLINE MARKETING
: Kottner Károly
: Kottner Károly
Élelmiszer és drogéria ipari, kereskedelmi vállalkozások gazdálkodási tevékenysége a gyakorlatban
: Babinka János
: Babinka János
Dinamikus árazórendszerek kialakítása mesterséges intelligenciával egy webáruházban
: Kovács Endre, et al.
Published: (2023)
: Kovács Endre, et al.
Published: (2023)
Miért dolgozunk?
: Balogh Bettina
: Balogh Bettina
Bankválság a válság után? Hogyan és miért diverzifikálják a bankok hitelportfóliójukat?
: Rendes Szabolcs
Published: (2018)
: Rendes Szabolcs
Published: (2018)
Dinamikus geometriai szoftverrel megvalósított antropomorf adatvizualizáció és alkalmazása
: Bölcskei Attila, et al.
Published: (2024)
: Bölcskei Attila, et al.
Published: (2024)
Revenue management a turizmusban, luxushotelek konferenciatermeinek dinamikus árazása
: Dorogi Balázs Gábor
: Dorogi Balázs Gábor
A KKV szektor költséggazdálkodásának fejlődése és vezetői számvitelének kialakítása hazánkban
: Szecsei Orsolya Judit
: Szecsei Orsolya Judit
Bankválság a válság után? – Hogyan és miért diverzifikálják a bankok a portfóliójukat?
: Rendes Szabolcs Árpád
: Rendes Szabolcs Árpád
A Dinamikus utazási csomagok jelentőségének vizsgálata a magyar piacon
: Szommer Ákos
: Szommer Ákos
Az NFL draft hatékonyságának vizsgálata a dinamikus versenyegyensúly teremtésében
: Máttyássy Dániel
: Máttyássy Dániel
Dinamikus Összehasonlító Költségelemzés gyakorlati problémáinak bemutatása egy konkrét példán keresztül
: Gabóci Dániel
: Gabóci Dániel
Mesterséges Intelligenciával Támogatott Dinamikus Árazórendszer Létrehozása az Online Kereskedelem Fejlesztésére
: Kuknyó Dániel
: Kuknyó Dániel
Miért nem értjük egymást?
: Fedor Mariann
: Fedor Mariann
A beolvadásnak, mint átalakulási formának a vizsgálata Illatszer Drogéria Kft. és Illatár Kft. példáján keresztül
: Kötél Zsuzsanna Gertrúd
: Kötél Zsuzsanna Gertrúd
Miért dolgozunk? - Munkamotiváció, teljesítmény, coaching
: Bangó Alexandra
: Bangó Alexandra
Miért vár olyan türelmesen Törökország?
: Vértesi Katalin
: Vértesi Katalin
Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja?
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja?
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában
: Püski Dorina
: Püski Dorina
CSR és az ExxonMobil - avagy miért kell, és hogyan tud társadalmi felelősséget vállalni egy olajcég
: Elefánt Adrienn
: Elefánt Adrienn
A szervízlogisztika és egy dinamikus ágazatának bemutatása az Exel Szállítmányozási Kft. tükrében
: Török Péter
: Török Péter
Similar Items
-
Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül
: Szilágyi Zsófia -
ÉLEN AZ AUTÓIPARI BESZÁLLÍTÁSBAN Az autóipari beszállítás helyzetének bemutatása Magyarországon, a Fémalk Zrt. példáján keresztül és a beszállítói kapcsolatok változása /
: Mayer Csilla -
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter -
Tulajdonosváltás a Boscolo Budapest élén – Brandbevezetés egy magyarországi ötcsillagos szállodában
: Gyaraki Boglárka -
Kinek higgyek? a közösségi média szerepe a fiatalok vásárlási döntéseiben
: Schipp Renáta