Rendezvények online jelenléte

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Öztürk Furkan
További közreműködők: Kovács László
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
közösségi média
online marketing
rendezvények
rendezvényszervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35499

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg35499
005 20210921155718.0
008 210921suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Öztürk Furkan 
245 1 0 |a Rendezvények online jelenléte  |c Öztürk Furkan  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom küldetése tehát nem más, mint hogy a szakirodalom megismerését követően, saját példákon keresztül szemléltetve, bemutassam, hogy épül fel egy rendezvény online jelenléte A-tól Z-ig. Kutatásommal az online marketing területéből kiemelem a közösségi média marketing adta lehetőségeit és bemutatom azokat, majd elkészítem a rendezvényszervezés SWOT-elemzését. Ezen felül kérdőíves felmérés során vizsgálom, hogyan viszonyulnak a látogatók az események online hirdetéseire és mik az elvárásaik a rendezvények online jelenléte felé.Szakdolgozatom első harmadában be fogom mutatni az internet szerepét, hatását a marketingben, ezt követően, hogy pontosan mi tartozik az online marketing alá, és Bemutatom, hogyan épül fel egy marketingstratégia az Instagrammon és Facebookon a saját vállalkozásomon keresztül. A második harmadban a rendezvénypiacról fogok írni, a típusaitól kezdve egészen a pandémia hatásáig. A dolgozat végéhez érve pedig egy induló cég lehetséges működési környezetét fogom bemutatni, a SWOT-elemzéssel és legutolsó sorban pedig a kérdőív kiértékelésére kerül sor. 
695 |a digitális marketing 
695 |a közösségi média 
695 |a online marketing 
695 |a rendezvények 
695 |a rendezvényszervezés 
700 1 |a Kovács László  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35499/1/O%CC%88ztu%CC%88rk%20Furkan%20-%20Rendezve%CC%81nyek%20online%20jelenle%CC%81te.pdf  |z Dokumentum-elérés