A Balatonfüred-Csopaki borvidék marketingstratégiájának tervezési lehetőségei a borturizmusban
Saved in:
Main Author: | Pálinkás Georgina |
---|---|
Other Authors: |
Miskolczi Tibor András
Orvos Veronika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | bormarketing borturizmus helyzetelemzés magyarországi borvidékek stratégiai tervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35502 |
Similar Items
Rendezvények hatása a Balatonfüred-Csopaki borvidék turizmusára
: Pintér Renáta
: Pintér Renáta
Sikeres borászatok vizsgálata a Balatonfüred-Csopaki borvidéken
: Farkas Lili
: Farkas Lili
Válságmenedzselési megoldások a villányi borturizmusban
: Böröcz Olivér
: Böröcz Olivér
Borászati rendezvények szerepe a hazai borturizmusban
: Halmai Beáta Helga
: Halmai Beáta Helga
A Jekl Pincészet borturizmusban betöltött szerepe
: Palágyi Réka
: Palágyi Réka
A hazai bormarketing szerepének vizsgálata a borturizmusban
: Nyerges Norina
: Nyerges Norina
Contemporary challenges and future development pathways in the town marketing of Balatonfüred
: Csima Georgina
: Csima Georgina
A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
: Schöck Gyula Csanád
: Schöck Gyula Csanád
Rendezvények hatása Balatonfüred turizmusára
: Bugóczi Bettina
: Bugóczi Bettina
Balatonfüred turizmusa a rendszerváltás után
: Pál Boglárka
: Pál Boglárka
Fesztiválok,rendezvények hatása Balatonfüred turizmusára
: Mártyán Dorottya
: Mártyán Dorottya
Egészségturizmus, a jövő biznisze - Balatonfüred egészségturizmusának hiányosságai és fejlődési lehetőségei
: Küsz Dalma Kata
: Küsz Dalma Kata
A sportrendezvények hatása Balatonfüred turizmusának fejlődésére
: Alföldy Dóra
: Alföldy Dóra
A Villányi borvidék turizmusának fejlesztési lehetőségei
: Király Petra
: Király Petra
A helyi adók szerepe Balatonfüred Város Önkormányzatának költségvetésében
: Erdős Eszter
: Erdős Eszter
A Neszmélyi borvidék borainak bemutatása és szerepe a gasztronómiában, a borvidék népszerűsítési lehetőségei
: Maros Matild
: Maros Matild
Development of tourism, focusing on hotels at Balatonfüred from the democratic transformation
: Vég Anett
: Vég Anett
A S(l)im-X Stúdió Balatonfüred marketing stratégiájának elemzése
: Diószegi Petra
: Diószegi Petra
A Kékszalag vitorlásverseny hatásai a hazai vitorlásturizmusra, kiemelten vizsgálva Balatonfüred szerepét
: Pálfy Kata
: Pálfy Kata
A nők karrier-tervezési lehetőségei
: bakonyváriné Kardos Gabriella
: bakonyváriné Kardos Gabriella
Kis borvidék, nagy kihívások - A marketing szerepe a somlói borvidék jövőjében
: Barta Janka
: Barta Janka
A Tolnai borvidék turizmusa
: Tillmann Ditta
: Tillmann Ditta
A Móri Borvidék marketingkommunikációja
: Légrádiné Molnár Mariann
: Légrádiné Molnár Mariann
A Villányi borvidék borturizmusa
: Győrfi Alexandra
: Győrfi Alexandra
A Villányi borvidék marketingtevékenysége
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
A Pannonhalmi borvidék tradíció és innováció
: Klimas Marcel
: Klimas Marcel
A Tokaji Borvidék Kihívások és fejlesztések
: Kovács Fanni Bianka
: Kovács Fanni Bianka
A turizmus rejtett veszélyei - Az overtourism jelenségének vizsgálata Balatonfüred és Siófok lakosságának szemszögéből
: Szabó Viktória Luca
: Szabó Viktória Luca
A Hajós-Bajai borvidék gasztronómiája
: Orbán Zsanett
: Orbán Zsanett
A Villány borvidék imázs-építése
: Srei Szilvia
Published: (2013)
: Srei Szilvia
Published: (2013)
Der Schmuckstein des Plattensees Analyse des Kulturtourismus und den kulturtouristischen Produkten von Balatonfüred
: Lázár Laura
: Lázár Laura
A Lion’s Locker marketingstratégiájának jelenlegi helyzete és jövőbeni lehetőségei
: Molnár Dóra Judit
: Molnár Dóra Judit
Balatonfüred város turisztikai fejlesztései - A 2007-2013-as és a 2014-2020-as fejlesztési ciklus összehasonlítása
: Szabó Réka
: Szabó Réka
Az Egri borvidék marketingstratégiáinak bemutatása
: Kiss Dorina
: Kiss Dorina
Balatonfüred kistérség vonzerejének szerepe a falusi turizmus fejlesztésében. Tihanyi hely hagyományok ming idegenforgalmi vonzerő
: Gálfi Dorina
: Gálfi Dorina
Untersuchung des Weintourismus in der Balatonfüred-Csopak Weinregion durch die Bekanntschaft von Weinfesten und Winzern
: Pallagi Boróka Lilla
: Pallagi Boróka Lilla
A széttagolt szekszárdi borvidék lehetőségei a közös marketing és a helyi rendezvények révén
: Erdősi Bence
: Erdősi Bence
A Somlói borvidék turizmusának fejlesztési stratégiája
: Kutas Alexandra
: Kutas Alexandra
A szekszárdi borvidék pincészeteinek marketingkommunikációs tevékenysége
: Bóvári Kata
Published: (2008)
: Bóvári Kata
Published: (2008)
A Soproni borvidék kultúrája és fejlesztése
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
Similar Items
-
Rendezvények hatása a Balatonfüred-Csopaki borvidék turizmusára
: Pintér Renáta -
Sikeres borászatok vizsgálata a Balatonfüred-Csopaki borvidéken
: Farkas Lili -
Válságmenedzselési megoldások a villányi borturizmusban
: Böröcz Olivér -
Borászati rendezvények szerepe a hazai borturizmusban
: Halmai Beáta Helga -
A Jekl Pincészet borturizmusban betöltött szerepe
: Palágyi Réka