A Tesla Inc. fejlődése és hatása Magyarország autópiacára
Elmentve itt :
| Szerző: | Papp Márk Viktor |
|---|---|
| További közreműködők: |
Gáspár Dr. Tamás
Szabó Gyula |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Amerikai Egyesült Államok autonómia autóipar állami támogatások elektromobilitás EU és Magyarország |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35505 |
Hasonló tételek
A Tesla, Inc. (TESLA) értékesítési és marketingstratégiája
: Janiga Gergely
: Janiga Gergely
A Tesla Inc. értékelése
: Micsky Edina
: Micsky Edina
TESLA, INC. iPARÁGELEMZÉSE ÉS PÉNZÜGYI HELYZETÉNEK VIZSGÁLATA
: Pataki Márk
: Pataki Márk
The International Marketing Strategy of Tesla, Inc. in Germany
: Farkas Dániel
: Farkas Dániel
Az autógyártás és a megújuló energia forradalmi újításai, a Tesla, Inc. értékelése
: Gergely Gábor Attila
: Gergely Gábor Attila
A Tesla, Inc. marketingstratégiájának vizsgálata és a CEO Elon Musk befolyása a cégre és az ügyfelekre vonatkozóan
: Rajos Rubina
: Rajos Rubina
Alternatív energiaforrások az autóiparban, avagy új fejlesztések, üzleti modellek és marketing stratégiák, főként a Tesla, Inc.-nél
: Lascsik Bence
: Lascsik Bence
A Tesla felemelkedése és stratégiájának kiválósága
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
A Nike Inc. fundamentális vállalatértékelése
: Birkás Gréta
: Birkás Gréta
The COVID-19 pandemic effect on trade via the sample of AMAZON.com INC.
: Papp Sándor
: Papp Sándor
A Tesla marketing és értékesítési stratégiájának a vizsgálata, illetve hatása az autóiparra
: Cao Anh Tuan
: Cao Anh Tuan
Teslas pricing strategy and its economic impact on market demand
: Molnár Vendel Bendegúz
: Molnár Vendel Bendegúz
Alternatívák avagy a környezettudatosság jelentősége és a Tesla Motors
: Vadász Bernadett Anna
: Vadász Bernadett Anna
A PTC Inc. vállalat üzleti modellje
: Czoffer Klaudia Anna
: Czoffer Klaudia Anna
Az Apple inc. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Topor Gergely
: Topor Gergely
Fundamental Analysis of Citigroup Inc. Assessing Stock Price Valuation and Market Efficiency
: Balogh David
: Balogh David
A Walmart Inc. online rendelés adatainak elemzése
: Juhász Dominik
: Juhász Dominik
Az elektromobilitás megítélése és várható jövője hazánkban a Tesla példáján keresztül
: Nagy Dénes
: Nagy Dénes
Apple Inc.'s Public Relations in the Digital Age A Comprehensive Assessment of Online and Offline
: Yozkalach Aytug
: Yozkalach Aytug
Az innováció szerepe az Apple Inc. márkaépítése során
: Pintér Ákos
: Pintér Ákos
Elektromos autógyártók piacralépése - a Tesla stratégiája, és a fogyasztói magatartás a szektorban
: Katona Bence Miklós
: Katona Bence Miklós
Az Apple Inc. megjelenése, befolyásolása és manipulációja a médiában
: Kovács Csongor
: Kovács Csongor
A Volkswagen konszern és a Tesla autóipari vállalatok összehasonlítása pénzügyi és stratégiai szempontból
: Szalai András Ádám
: Szalai András Ádám
Magyarország nemzetközi jelentőségű fürdővárosainak fejlődése és hatása a turizmusra
: Juhász Luca Otília
: Juhász Luca Otília
Fogyasztói magatartás elemzése az elektromos autók piacán, a Tesla és BYD példáján keresztül
: Szűcs Alexandra Andrea
: Szűcs Alexandra Andrea
A The Estée Lauder Companies, Inc. Vállalatértékelése – A DCF-Modell Gyakorlati Alkalmazása
: Szarvas Nikolett
: Szarvas Nikolett
Vállalatértékelés a gyakorlatban egy amerikai tőzsdei cég példáján keresztül- Apple Inc.
: Bartha- Balogh Kinga
: Bartha- Balogh Kinga
A sportturizmus kialakulása, fejlődése és hatása különösképpen a gazdaságra
: Jankovics Viktor Zsolt
: Jankovics Viktor Zsolt
Az online kommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Nike Inc. példáján keresztül
: Kelemen Ádám
: Kelemen Ádám
Üzleti modellek a hálózati gazdaságban. A Systemax Inc. üzleti modelljének kritikai elemzése.
: Zsombok Máté
: Zsombok Máté
A schengeni együttműködés fejlődése Magyarország csatlakozása tükrében
: Molnár Ágnes
: Molnár Ágnes
A Xerox Magyarország fenntartható fejlődése, piaci lehetőségei
: Braun Brigitta Renáta
: Braun Brigitta Renáta
Az Euronet Worldwide Inc. vezetői számviteli rendszerének bemutatása és értékelése a portugál entitás példáján keresztül
: Nagy Rita
: Nagy Rita
Elektronikus kereskedelem fejlődése a világjárvány hatására
: Papp Máté
: Papp Máté
Kvantum-számítástechnika alapjai, fejlődése, várható szerepe
: Papp Zita
: Papp Zita
A CaliVita Magyarország marketingkommunikációjának fejlődése a pandémia idején
: Joó Anna Erzsébet
: Joó Anna Erzsébet
Az online marketing és az MLM-rendszer sajátosságainak bemutatása, a Nu Skin Enterprises Inc. vállalaton keresztül
: Kalmár Ibolya
: Kalmár Ibolya
Logisztikai rendszerek fejlődése, kihívásai, hatása a környezetre, várható fejlődése az elkövetkező évtizedekben
: Nagy Zsófia
: Nagy Zsófia
Rabul ejtett fogyasztók, akik semmi pénzért nem hagynák el a börtönt - Márkahűség az Apple Inc. tekintetében
: Majoros Marcell Tamás
: Majoros Marcell Tamás
Az elektronikus kereskedelem fejlődése, hatása mindnennapjainkra
: Tóth Norina
: Tóth Norina
Hasonló tételek
-
A Tesla, Inc. (TESLA) értékesítési és marketingstratégiája
: Janiga Gergely -
A Tesla Inc. értékelése
: Micsky Edina -
TESLA, INC. iPARÁGELEMZÉSE ÉS PÉNZÜGYI HELYZETÉNEK VIZSGÁLATA
: Pataki Márk -
The International Marketing Strategy of Tesla, Inc. in Germany
: Farkas Dániel -
Az autógyártás és a megújuló energia forradalmi újításai, a Tesla, Inc. értékelése
: Gergely Gábor Attila