A szemüvegpiac marketing szemléletű bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Perényi Miklós Péter
További közreműködők: Granát Marcell
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ármarketing
direkt marketing
e-marketing - elektronikus marketing
értékesítés
fogyasztás
marketing
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35515

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg35515
005 20210921155607.0
008 210921suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Perényi Miklós Péter 
245 1 2 |a A szemüvegpiac marketing szemléletű bemutatása  |c Perényi Miklós Péter  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kutatási kérdésem a következő: napjainkban milyen tényezők befolyásolják a fogyasztót szemüveg vásárlás során és ezek hogyan hatnak egymásra? A vizsgált tényezők között szerepelnek például: korosztály, földrajzi elhelyezkedés, anyagi háttér és a vállalatok marketing stratégiája. Ezt itthoni viszonylatban egy saját primer kutatás segítségével vizsgálom. Kutatási célom, hogy olyan információkat gyűjtsek, amelyek révén minél részletesebben meg tudom ismerni a fogyasztók szemüveg vásárlási szokásait. Ezen felül betekintést szeretnék nyerni abba, hogy mennyire ismerik itthon a márkás szemüvegkereteket, továbbá mennyit hajlandók kifizetni egy adott szemüvegért. A tanulmány alapját egy online kitölthető kérdőív adja, melyből kvalitatív és kvantitatív információkat nyertem ki. Szakdolgozatom ezen témájának választása mögötti fő motivációm, hogy jelenleg is ezen a területen dolgozom. 
695 |a ármarketing 
695 |a direkt marketing 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a értékesítés 
695 |a fogyasztás 
695 |a marketing 
695 |a online marketing 
700 1 |a Granát Marcell  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35515/1/Per%C3%A9nyi-Mikl%C3%B3s-2020-Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés