A bajai városmarketing fejlesztési lehetőségei a COVID-19 következtében megváltozott utazási szokások vizsgálatával

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Perlaky Ágnes
További közreműködők: Németh Mátyás
Szabó Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Baja
COVID-19
településfejlesztés
turizmus
Városmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35516
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban primer és szekunder módszerekkel vizsgálom az utazási szokásokat, elsősorban az utazást befolyásoló tényezőket és az eredmények alapján felmérem, hogy milyen területen lehet fejleszteni Baja város marketingét. A felmérésnél hangsúlyt kapott a COVID-19, a 2020-as szezon alatti változások tükrében alakítottam ki javaslattételeimet. Szekunder kutatásom során felmértem az elmúlt évek belföldi turisztikai trendjeit, majd a 2020-as évben bekövetkezett változásokat. Másik fő irányvonal a városmarketing, ezen belül is Baja városának bemutatása, kulturális adottságaiból felépíthető márka építési lehetőségei és "2K" modellen alapuló kompetenciák bemutatása. A primer kutatással egy aktuális kép kialakítása volt a fő cél, illetve az úti cél választása során fellépő motiváló tényezők megismerése. A dolgozat elsődleges célja a fogyasztói szokások megismerése volt, majd ennek tükrében a fejlesztési lehetőségeket feltárni.