A vállalati társadalmi felelősségvállalás és annak gyakorlati különbségei a kis-, közepes- és nagyméretű reklámügynökségek életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Petrecz Orsolya
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CSR
fenntarthatóság
kis- és középvállalatok
nagyvállalatok
reklámügynökség
vállalati társadalmi felelősségvállalás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35518
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a vállalati társadalmi felelősségvállalást, CSR-t (Corporate Social Responsibility) kutatom. Meg szeretném ismertetni az olvasókkal, hogy mi is az a CSR, illetve bemutatni, hogy miért fontos vállalati szinten is. Olyan kérdésekre keresem a választ, hogy különböző méretű vállalatok miként gyakorolnak CSR-t, hogyan vélekednek a témáról, mennyire érzik saját felelősségnek vagy inkább társadalmilag elvárt igénynek, aminek eleget kell tenniük. Vajon a vállalat nagyságától, profitabilitásától függ CSR tevékenysége? Iparáganként más és más egy vállalat felépítése, működése, filozófiája, ezért marketingmenedzsment hallgató lévén, a reklámügynökségekre koncentráltam. Kvalitatív kutatást végeztem, ezért különböző méretű reklámügynökségekkel készítettem mélyinterjút, hogy választ kapjak kérdéseimre. Úgy gondolom, hogy ez egy tág téma, és sok irányból megközelíthető, ezért döntöttem a mélyinterjú mellett, mert számítottam rá, hogy különböző interjúalanyaim más és más irányba fognak elindulni.