Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pintér Béla Gábor
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Józsa Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hatásvizsgálat
influencer
közösségi média
Magyarország
marketing
vásárlási szokások
y-generáció
Z-generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35519

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg35519
005 20210921155329.0
008 210921suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pintér Béla Gábor 
245 1 3 |a Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon  |c Pintér Béla Gábor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az y és z generáció vásárlási szokásaira milyen mértékben hatnak az influencerek. Továbbá milyen trendek mutatkoznak a közösségi médiában való vásárlásról, milyen hatások érik a korábban említett két generációt. 
695 |a hatásvizsgálat 
695 |a influencer 
695 |a közösségi média 
695 |a Magyarország 
695 |a marketing 
695 |a vásárlási szokások 
695 |a y-generáció 
695 |a Z-generáció 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
700 1 |a Józsa Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35519/1/Pint%C3%A9r%20B%C3%A9la%20G%C3%A1bor%20szakdolgozat_6.pdf  |z Dokumentum-elérés