Healthcare in the age of AI
Elmentve itt :
| Szerző: | Sajti Kíra Viktória |
|---|---|
| További közreműködők: |
Dr. Bognár Rita
Dr. Csekő Dr. Katalin |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | big data egészségügy egészségügyi ellátás GDPR (General Data Protection Regulation) gépi tanulás mesterséges inteligencia robotok |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35539 |
Hasonló tételek
Economic Consequences of Aging Populations, Pension Systems and Healthcare Costs
: Bekiyev Nesip
: Bekiyev Nesip
Comparative analysis of digital and traditional channels and exploring integrated marketing communication in the Digital Age in the Healthcare Industry in the Hungarian Market
: Tófalvi Maja
: Tófalvi Maja
Termékdemonstrációs folyamat - GE Healthcare -
: Navrasics Réka
: Navrasics Réka
The Relationship of the Economy and the Healthcare System in Hungary
: Horváth Ábel Jakab
: Horváth Ábel Jakab
A Siemens Healthcare Kft. beszerzési gyakorlata
: Dombi Nikolett
: Dombi Nikolett
Logisztikai audit szolgáltató a GE Healthcare-nél
: Ferenczi Ádám
: Ferenczi Ádám
SAP fejlesztés a Siemens Healthcare Kft.-nél
: Molnár Renáta
: Molnár Renáta
Visszutas logisztika elemzése a Siemens Healthcare Kft.-nél
: Nagy Gréta
: Nagy Gréta
AI security in the EU under the framework of the EU AI Act
: Ben Mna Yassine
: Ben Mna Yassine
Foreign health workers in an aging society - Japan
: Jenei Ágnes
: Jenei Ágnes
Implications for urban marketing in China in the digital age
: Cai Yiyi
: Cai Yiyi
The efficiency of Guerilla Marketing in different age groups
: Szigethy Fanni
: Szigethy Fanni
The information revolution in the age of the internet the information overload and the information filtration as a tool
: Tamir Khongor
: Tamir Khongor
Termékdemonstrációs folyamat európai szintű centralizálása a GE Healthcare-nél
: Fodor Edit
: Fodor Edit
Analysis of digital marketing strategy of certain healthcare companies in the Hungarian SME environment
: Bácsai-Nagy Domonkos
: Bácsai-Nagy Domonkos
Employee Perceptions of AI Exploring the Relationship Between Perceived Benefits and Skill Gaps in the AI-Driven Workplace
: Huang Viktor Mingchen
: Huang Viktor Mingchen
AI megoldások alkalmazása, és AI influenszerek integrálása márkák marketingkommunikációs tevékenységébe
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Ai a magyar médiában
: Hideg Gyula Barnabás
: Hideg Gyula Barnabás
South Korea's public diplomacy in the digital age key approaches, external influences, and challenges
: Gombás Lili
: Gombás Lili
Apple Inc.'s Public Relations in the Digital Age A Comprehensive Assessment of Online and Offline
: Yozkalach Aytug
: Yozkalach Aytug
The effects of television advertising on children aged between 3-7
: Esztergályos Kata
: Esztergályos Kata
Influence of the aging generation on Hungarian thermal tourism in the last decade
: Kalmár Sára Ágnes
: Kalmár Sára Ágnes
Marketing of China theme parks in the Internet age Take the new media marketing of Fantawild theme
: Tao Jun
: Tao Jun
How to bridge the Healthcare information gap between EuropaBio and some of its core stakeholders
: Vincze Dorottya
: Vincze Dorottya
Beszerzési és értékesítési csatornák, valamint módszerek bemutatása a GE Healthcare disztribútorán keresztül
: Tóth Anna
: Tóth Anna
Aging techniques of fallow venison and the evaluation of game supply and consumption in Hungary
: Varga Péter
: Varga Péter
The role of media strategies in building and sustaining personal brands in the digital age
: Sadovska Aryna
: Sadovska Aryna
Generatív AI rendszerek vállalati használata
: Mondi Richárd
: Mondi Richárd
FX ügyletkötés az AI segítségével
: Buzás Dominik
: Buzás Dominik
The impact of AI on the finance and accounting profession and how business schools can prepare students to thrive in the AI era
: Thiagetia Kenneth Koome
: Thiagetia Kenneth Koome
AI, mint Ipar 4.0 technológia
: Szűcs Bence
: Szűcs Bence
AI és chatbotok integrálása a webáruházakban
: Baranyi Zoltán Nikolasz
: Baranyi Zoltán Nikolasz
The correlation between banking and the junior sector in the digital age the presence and impact of Fintech, Neobanks and digitalization on the bank selection preferences of generation Z in Hungary.
: Czicelszki Bettina
: Czicelszki Bettina
Shared Service Centerek Folyamatelemzés és értékelés a GE Healthcare Shared Service Centerének bemutatásán keresztül
: Buza Anna
: Buza Anna
Applications of AI in Marketing Communications and the General Public’s Perception
: Pál Enikő
: Pál Enikő
AI-Driven Innovations in Risk Management for Financial Institutions
: Dilbovarova Azizamo
: Dilbovarova Azizamo
AI and the Global Financial Labor Market Economic Displacement, Productivity Opportunities, and Policy Responses
: Szabó Bernadett
: Szabó Bernadett
Does more sense make sense? The use of sensory marketing in the age of experience economy
: Bodnár Tímea
: Bodnár Tímea
Az alpha generáció marketingje és az AI
: Laposa Norbert
: Laposa Norbert
Az Agenda-Age Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése mutatószámokkal
: Kiss Péter Lajos
: Kiss Péter Lajos
Hasonló tételek
-
Economic Consequences of Aging Populations, Pension Systems and Healthcare Costs
: Bekiyev Nesip -
Comparative analysis of digital and traditional channels and exploring integrated marketing communication in the Digital Age in the Healthcare Industry in the Hungarian Market
: Tófalvi Maja -
Termékdemonstrációs folyamat - GE Healthcare -
: Navrasics Réka -
The Relationship of the Economy and the Healthcare System in Hungary
: Horváth Ábel Jakab -
A Siemens Healthcare Kft. beszerzési gyakorlata
: Dombi Nikolett