A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
Saved in:
Main Author: | Schöck Gyula Csanád |
---|---|
Other Authors: |
Angler Kinga
Kopcsay Dr. László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | desztináció-marketing közösségi marketing marketingstratégia Szekszárdi borvidék településmarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35550 |
Similar Items
A szekszárdi borvidék pincészeteinek marketingkommunikációs tevékenysége
: Bóvári Kata
Published: (2008)
: Bóvári Kata
Published: (2008)
A Szekszárdi borvidék, a Prantner Pince marketingstratégiája
: Bakekolo Gilbert
: Bakekolo Gilbert
A Szekszárdi borvidék bemutatása a Bodri Pincészeten keresztül
: Ábel András
: Ábel András
A Szekszárdi borvidék helyzetének bemutatása, fókuszban a Takler Borbirtokkal
: Huszák Mercédesz Bettina
: Huszák Mercédesz Bettina
A Szekszárdi és a Tokaji borvidék ismertsége idehaza és külföldön
: Gödény Viktória
: Gödény Viktória
A Szekszárdi borvidék népszerűsítése a helyi fesztiválok és rendezvények által
: Török Bálint
: Török Bálint
A Szekszárdi borvidék, a főbb helyi borászátok marketing szempontú elemzése
: Bakonyi Viktória
: Bakonyi Viktória
A digitális marketing megjelenése a hazai kávézók marketingstratégiájában
: Erni Zsófia
: Erni Zsófia
Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában
: Imri Szilvia
: Imri Szilvia
Szekszárd településmarketing tevékenységének bemutatása
: Korsós Anna Nóra
: Korsós Anna Nóra
Weintourismus in der Weinregion Szekszárd
: Kölliker Viktoria
: Kölliker Viktoria
A széttagolt szekszárdi borvidék lehetőségei a közös marketing és a helyi rendezvények révén
: Erdősi Bence
: Erdősi Bence
A helyi adórendszer jellemzői és szerepe Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzatának gazdálkodásában
: Polgár Péter
: Polgár Péter
Költségvetési szervek gazdálkodásának bemutatása Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzatának Városi Bölcsődéjén keresztül
: Ilyés Krisztina
: Ilyés Krisztina
Szekszárdi borászatok marketingtevékenysége
: Éberhardt Kitti
Published: (2014)
: Éberhardt Kitti
Published: (2014)
Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzata gazdasági tevékenységének elemzése a 2012-2017-es évek viszonylatában
: Tamás Fanni
: Tamás Fanni
Az Iván-völgyi Kadarka túra megjelenése és szerepe a Szekszárdi borvidéken
: Acél Dorka
: Acél Dorka
Szekszárd és Paks - több, mint fesztivál
: Hauzman Eszter
: Hauzman Eszter
The past, present and future of Szekszárd Wine Region
: Prantner Zsófia
: Prantner Zsófia
A Balatonfüred-Csopaki borvidék marketingstratégiájának tervezési lehetőségei a borturizmusban
: Pálinkás Georgina
: Pálinkás Georgina
Ügyféllojalitás az Essilor Optika Kft. marketingstratégiájában
: Papp Mirtill Beáta
: Papp Mirtill Beáta
Eger,Szekszárd és Villány borvidékek összehasonlító elemzése
: Sipos-Erdősi Barbara
: Sipos-Erdősi Barbara
A szortiment szerepe a Grand Tokaj marketingstratégiájában
: Fogarassy Fruzsina Kitti
: Fogarassy Fruzsina Kitti
Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában
: Szarka Péter
: Szarka Péter
A Villányi borvidék bemutatása és megjelenése a vendéglátásban
: Polányi Amanda Patrícia
: Polányi Amanda Patrícia
Idegenforgalmi célú fejlesztések a Szekszárdi járásban
: Barta Bettina
: Barta Bettina
Generációváltás a Szekszárdi kistérség családi borászataiban
: Balázs Alexa
: Balázs Alexa
Brand identity analysis and possible positioning strategies for Szekszárd wine region
: Horváth Panna
: Horváth Panna
A vásárlói elégedettség jelentősége a Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiájában
: Halmai Zsolt
: Halmai Zsolt
A Szekszárdi Diákétkeztetési Kft. emberi erőforrás menedzsmentje és bérgazdálkodása
: Máté Balázs
: Máté Balázs
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter
: Jóni-Lukács Eszter
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Szalai-Lukács Eszter
: Szalai-Lukács Eszter
A régiós különbségek hatása az európai Carlstar Group különböző szegmenseinek marketingstratégiájában
: Rácz Adrienn
: Rácz Adrienn
Hagyományőrző fesztiválok szerepe a Bajai, Mohácsi és a Szekszárdi kistérségben
: Csemez Laura
: Csemez Laura
A személyes eladás szerepe a Robert Bosch Kft. elektromos kéziszerszám üzletágának marketingstratégiájában
: Holoda Kornélia
: Holoda Kornélia
Szekszárd a jövő útján - Városfejlesztési lehetőségek elemzése a marketing és kommunikációs eszközök fókuszba helyezésével
: Tóth Csenge Éva
: Tóth Csenge Éva
Similar Items
-
A szekszárdi borvidék pincészeteinek marketingkommunikációs tevékenysége
: Bóvári Kata
Published: (2008) -
A Szekszárdi borvidék, a Prantner Pince marketingstratégiája
: Bakekolo Gilbert -
A Szekszárdi borvidék bemutatása a Bodri Pincészeten keresztül
: Ábel András -
A Szekszárdi borvidék helyzetének bemutatása, fókuszban a Takler Borbirtokkal
: Huszák Mercédesz Bettina -
A Szekszárdi és a Tokaji borvidék ismertsége idehaza és külföldön
: Gödény Viktória