A marketingkommunikáció kialakítása egy, a reformélelmiszerek piacán vezető magyar kereskedelmi vállalkozásnál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vágó Tibor
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:egészséges
élelmiszer
kereskedelmi hálózat
marketingkommunikáció
reklámeszközök
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35557

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg35557
005 20210921155321.0
008 210921suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vágó Tibor 
245 1 2 |a A marketingkommunikáció kialakítása egy, a reformélelmiszerek piacán vezető magyar kereskedelmi vállalkozásnál  |c Vágó Tibor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom témájául a magyar reformélelmiszer-piac vezető vállalatcsoportjának bemutatását választottam, különös tekintettel a marketingkommunikációjának kialakítására és működtetésére, mind a nagykereskedelmi üzletágnál, mind pedig a vállalkozás kiskereskedelmi üzlethálózatánál is. 
695 |a egészséges 
695 |a élelmiszer 
695 |a kereskedelmi hálózat 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a reklámeszközök 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35557/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_V%C3%A1g%C3%B3_A3A1EW.pdf  |z Dokumentum-elérés