Egy családi vállalkozás, a Lehel Vendéglő marketingstratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tamási Réka
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Horváth Enikő
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:családi vállalkozás
étterem
marketing
vállalkozás marketingstratégiája
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35564

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg35564
005 20210921155431.0
008 210921suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tamási Réka 
245 1 0 |a Egy családi vállalkozás, a Lehel Vendéglő marketingstratégiája  |c Tamási Réka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a családi vállalkozásunk, a Lehel Vendéglő marketingstratégiájának felvázolása. A szakdolgozatom célja az volt, hogy bemutassam, hogy a Lehel Vendéglő miként folytatja a tevékenységeit, hogyan alkalmazza a különböző marketing eszközöket, és hogy mind ezek alapján a vendégek mennyire elégedettek az étterem által nyújtott szolgáltatásokkal szemben és ez alapján javaslatokat tegyek a vendéglő szolgáltatásainak javításával, a vendégek elégedettségének növelésével kapcsolatban. A vendéglátóipari egységek piaca telített, ennek tudatában kell alakítania a vendéglőnek minden egyes mozzanatát, hiszen ha valamivel nem tűnünk ki a tömegből, nem tudunk nyújtani valami egyedit, akkor sajnos nem tudunk sokáig jelen lenni a piacon. A Lehel Vendéglő sikerességének titka a családias hangulat, azok az ételek, amik teljes odaadással készülnek, nem kimért alapanyagokból, hanem ízérzék szerint. A marketingtevékenységet tekintve, van hova fejlődni, ezt a kutatásaim is bizonyítják, hiszen elenyésző az a réteg, aki hirdetések vagy szóróanyagok alapján ismerte meg a vendéglőt. Viszont az is kiderült egyúttal, hogy ezek elengedhetetlen tényezők, pontosabban kell megcélozni a célcsoportot, hogy eljusson hozzájuk a kommunikáció. Megfelelő paraméterekkel eltudjuk juttatni a megfelelő potenciális fogyasztókhoz a vendéglő hírét. A különböző elemzésekkel (SWOT, STEEP, környezetelemzés) és kutatásokkal (primer kutatás) olyan következtetésekre jutottam az éttermet illetően, amik eddig talán fel sem merültek bennem/bennünk és valóban hasznos információként szolgálnak. A kutatásom többek között azt a célt szolgálta, hogy jobban megismerjem a fogyasztók étterembe járási szokásait, valamint a meglévő vendégkör egy részének a vendéglőről kialakult véleményét. Mind ezek ismeretében az üzlet pontosabb képet kapott arról, hogy mely tevékenységeit folytatta megfelelően és melyeket nem. A jövőben hasznos tanácsként szolgálhatnak ezek az információk, és még sikeresebb lehet ez a kis családi vállalkozás. 
695 |a családi vállalkozás 
695 |a étterem 
695 |a marketing 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
695 |a vendéglátás 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
700 1 |a Horváth Enikő  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35564/1/SZAKDOLGOZAT_TamasiR.pdf  |z Dokumentum-elérés