A fizetési hajlandóság a freemium üzleti modellben a magyar videójátékok piacán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tolnai Norbert
További közreműködők: Forgács Dr. Anna
Hajdú Máté
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
freemium
hofstede
kulturális különbségek
szociológia
üzleti modellek
vásárlói magatartás
videójátékok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35573
Leíró adatok
Kivonat:Az üzleti modellek kialakulása során a freemium üzleti modellt vizsgálom meg. Ez az üzleti modell a digitalizációnak köszönhetően jelentős mértékben van már jelen a midnennapi életben. A freemium modellel találkozhatunk olyan területeken is mint például a szakhírlapok amire bemutatására a New York Times és a The Guardiant is ismertetem, hogyan váltottak át a két különböző freemium modellre. Jelentős szerepet azonban a videójáték piacon tapasztalhatunk. Ennek a fókuszálásra tér ki a szakdolgozatom, ahol meg vizsgálom, hogy milyen típusú kultúrákra jellemző a freemium üzleti modelleknél a prémium tartalmak vásárlása. A Hofstede alkotta 6 kultúrális dimenzió segítségével vizsgálom meg az általam vett mintát és vizsgálom, hogy valószínűsíthető-e kapcsolat a mintám és Hofstede által alkotott besorolása között.