A Mercure Budapest City Center F&B részlegének elemzése, szervezeti felépítése
Saved in:
Main Author: | Boros Dóra |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Kulcsszavak: | étterem, F&B, Budapest, Accor, Mercure |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3563 |
Similar Items
A Mercure Budapest City Center által működtetett F&B részleg feladatainak elemzése
: Forgács Réka
: Forgács Réka
Konkrét szálloda F&B részlegének komplex elemzése
: Gazdik Krisztián
: Gazdik Krisztián
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
A Mercure Budapest Korona által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Slam Patrik
: Slam Patrik
F&B ÉRTÉKESÍTÉS A MERCURE BUDA HOTELBEN
: Tihanyi Norbert
: Tihanyi Norbert
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
Az NH Budapest City által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Klabacsek Szilvia
: Klabacsek Szilvia
Építkezés a viharban - Egy városi szálloda F&B részlegének szervezeti felépítésének átalakulása a vizsgált krízishelyzetekben
: Szászi Barbara
: Szászi Barbara
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
Az NH Budapest City által ellátott F&B feladatok bemutatása és elemzése
: Juhász Krisztina
: Juhász Krisztina
A recepció technológiai fejlődése, középpontban a Mercure Budapest City Center open reception
: Hoffmann Laura Gabriella
: Hoffmann Laura Gabriella
A szállodák üzemelés alatti felújításának hatásvizsgálata a Mercure Budapest City Center példáján keresztül
: Urbanek Enikő
: Urbanek Enikő
Innovatív technológiai megoldások a Mercure City Center szálloda housekeeping területén
: Papp Anikó
: Papp Anikó
A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
A Hotel Mercure Budapest City Center szálloda rendezvénytevékenységének bemutatása, kitelepüléssel járó partnerparti példáján keresztül bemutatva
: Kelemen Kinga
: Kelemen Kinga
Az Intercontinental Budapest F&B területének működése
: Miron Zsanett
: Miron Zsanett
A Hotel Novotel Budapest City által ellátott F&B feladatok (A'la carte, rendezvény, kiszállítás...) bemutatása, elemzése
: Kocza Krisztina
: Kocza Krisztina
A housekeeping tevékenysége a Mercure Budapest City Centerben
: Petró Nikolett
: Petró Nikolett
Vendéglátás-etika az elméletben és a gyakorlatban (a Mercure City Center példáján keresztül)
: Izing Orsolya
: Izing Orsolya
Hotel President Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
Az Intercontinental Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Németh Noémi Aletta
: Németh Noémi Aletta
Successful Management of Hotel F&B
: Lőrincz Ádám
: Lőrincz Ádám
A Hilton Budapest szálloda és versenytársainak F&B gazdálkodásának összehasonlító elemzése
: Csetnegi Andrea
: Csetnegi Andrea
Az Aquaworld Resort Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Szücs Noémi
: Szücs Noémi
A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
A Mercure Korona Hotel Housekeeping részlegének bemutatása és munkaerő-piacának vizsgálata
: Balás Kitti
: Balás Kitti
A Novotel Budapest Danube Hotel által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Spilák Alexandra
: Spilák Alexandra
F&B menedzsment a Hilton Budapestben
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
Accor szállodalánc hűségprogramjának elemzése a Mercure Budapest City Centerben gyűjtött tapasztalatok alapján
: Fodor Fanni
: Fodor Fanni
Emeleti munkaszervezés bemutatása a Courtyard Budapest City Center példája alapján
: Bekő Renáta
: Bekő Renáta
Az Aquincum Hotel Budapest Back Office részlegének komplex elemzése
: Beke Dóra Boglárka
: Beke Dóra Boglárka
A Radisson Blu Béke Hotel, Budapest által ellátott F&B feladatok
: Kupás Dorina
: Kupás Dorina
A szállodai értékesítés tevékenysége és szerepe a Mercure Budapest City Centerben
: Gubán Zsanett
: Gubán Zsanett
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett
: Novák Nikolett
Historia Hangvilla által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Babustyák-Horváth Eszter
: Babustyák-Horváth Eszter
A Hotel President által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Farkas Krisztián
: Farkas Krisztián
Similar Items
-
A Mercure Budapest City Center által működtetett F&B részleg feladatainak elemzése
: Forgács Réka -
Konkrét szálloda F&B részlegének komplex elemzése
: Gazdik Krisztián -
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra -
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin -
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor