Szekszárd a jövő útján - Városfejlesztési lehetőségek elemzése a marketing és kommunikációs eszközök fókuszba helyezésével

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Csenge Éva
További közreműködők: Ferkelt Dr. Balázs
Jäckel Dr. Katalin
Remenyik Dr. Bulcsú
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:imázs
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
településfejlesztés
településmarketing
turisztikai desztináció
turizmusfejlesztés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35678
Leíró adatok
Kivonat:A diplomadolgozat Szekszárd város marketingkommunikációjának elemzését tartalmazza, valamint annak javítása érdekében tett javaslatokat. A dolgozat kitér a regionális- és településmarketing legfontosabb fogalmaira, valamint a turizmus multiplikátor hatásaira. Emellett Szekszárd város elemzésére STEEP és SWOT analízis segítségével. További primer kutatásokat is tartalmaz az értékezés, valamint a kutatásból levont eredményeket, következtetéseket. Végül összefoglalja a város számára releváns fejlesztési lehetőségeket mind turizmus, mind marketing és városmarketing szempontból.