Szekszárd a jövő útján - Városfejlesztési lehetőségek elemzése a marketing és kommunikációs eszközök fókuszba helyezésével

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Csenge Éva
További közreműködők: Ferkelt Dr. Balázs
Jäckel Dr. Katalin
Remenyik Dr. Bulcsú
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:imázs
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
településfejlesztés
településmarketing
turisztikai desztináció
turizmusfejlesztés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35678

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg35678
005 20220402094710.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tóth Csenge Éva 
245 1 0 |a Szekszárd a jövő útján - Városfejlesztési lehetőségek elemzése a marketing és kommunikációs eszközök fókuszba helyezésével  |c Tóth Csenge Éva  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A diplomadolgozat Szekszárd város marketingkommunikációjának elemzését tartalmazza, valamint annak javítása érdekében tett javaslatokat. A dolgozat kitér a regionális- és településmarketing legfontosabb fogalmaira, valamint a turizmus multiplikátor hatásaira. Emellett Szekszárd város elemzésére STEEP és SWOT analízis segítségével. További primer kutatásokat is tartalmaz az értékezés, valamint a kutatásból levont eredményeket, következtetéseket. Végül összefoglalja a város számára releváns fejlesztési lehetőségeket mind turizmus, mind marketing és városmarketing szempontból. 
695 |a imázs 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a településfejlesztés 
695 |a településmarketing 
695 |a turisztikai desztináció 
695 |a turizmusfejlesztés 
700 1 |a Ferkelt Dr. Balázs  |e ths 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
700 1 |a Remenyik Dr. Bulcsú  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35678/1/T%C3%B3th%20Csenge%20%C3%89va_Szeksz%C3%A1rd%20a%20j%C3%B6v%C5%91%20%C3%BAtj%C3%A1n.pdf  |z Dokumentum-elérés