Szekszárd a jövő útján - Városfejlesztési lehetőségek elemzése a marketing és kommunikációs eszközök fókuszba helyezésével
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Csenge Éva |
---|---|
További közreműködők: |
Ferkelt Dr. Balázs
Jäckel Dr. Katalin Remenyik Dr. Bulcsú |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | imázs marketingkommunikáció marketingstratégiák településfejlesztés településmarketing turisztikai desztináció turizmusfejlesztés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35678 |
Hasonló tételek
A digitális marketing eszközök vizsgálata a hazai biztosítási szektor fókuszba helyezésével
: Párkányi Emese
: Párkányi Emese
Európai Uniós városfejlesztési lehetőségek hazánkban, különös tekintettel Salgótarjánra
: Mátyus Dorottya
: Mátyus Dorottya
Kulturális turizmus vizsgálata és városfejlesztési javaslat Kecskeméten
: Bodnár Anna
: Bodnár Anna
Weintourismus in der Weinregion Szekszárd
: Kölliker Viktoria
: Kölliker Viktoria
Szekszárd településmarketing tevékenységének bemutatása
: Korsós Anna Nóra
: Korsós Anna Nóra
Budapest városfejlesztési stratégiája – A közlekedés szerepe az okosvárosok életében
: Gál Henriett
: Gál Henriett
Eger,Szekszárd és Villány borvidékek összehasonlító elemzése
: Sipos-Erdősi Barbara
: Sipos-Erdősi Barbara
Szekszárd és Paks - több, mint fesztivál
: Hauzman Eszter
: Hauzman Eszter
The past, present and future of Szekszárd Wine Region
: Prantner Zsófia
: Prantner Zsófia
Egy vállalkozás működésének alapkövei a kommunikáció előtérbe helyezésével és a KÉSZ Consulting Kft. bemutatásával
: Vukov Vivien
: Vukov Vivien
A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
: Schöck Gyula Csanád
: Schöck Gyula Csanád
AZ OTP BANK NYRT. MÉRLEGÉNEK ÉS PÉNZÜGYI HELYZETÉNEK ELEMZÉSE, A DEVIZAHITELEZÉS KÖZÉPPONTBA HELYEZÉSÉVEL
: Kovács Tünde
: Kovács Tünde
Brand identity analysis and possible positioning strategies for Szekszárd wine region
: Horváth Panna
: Horváth Panna
"Reformok útján" operációkutatási modellezéssel
: Horváth Gézáné
Megjelent: (2009)
: Horváth Gézáné
Megjelent: (2009)
A jövő gyógyszertára, avagy fejlődési lehetőségek a patikák előtt
: Facskó Anita
: Facskó Anita
Értékesítés disztribúció útján Müller Drogéria Magyarország Bt. példája
: Ladocsi Dóra
: Ladocsi Dóra
Fejlődés útján a magyar sportszponzoráció
: Antal Dóra
: Antal Dóra
A Badacsonyi borvidék borászati, turisztikai és gasztronómiai kínálatának vizsgálata a régió sajátosságainak előtérbe helyezésével
: Lászka Patrik
: Lászka Patrik
Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzata gazdasági tevékenységének elemzése a 2012-2017-es évek viszonylatában
: Tamás Fanni
: Tamás Fanni
A covid-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit
: Majer Dávid
: Majer Dávid
A COVID-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit
: Majer Dávid
: Majer Dávid
A jövő generációját célzó marketing sajátosságai
: Náfrádi Dóra
: Náfrádi Dóra
A fenntarthatóság útján A magyar betét-visszaváltó rendszer a Z generáció szemszögéből
: Sipos Johanna
: Sipos Johanna
A helyi adórendszer jellemzői és szerepe Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzatának gazdálkodásában
: Polgár Péter
: Polgár Péter
Költségvetési szervek gazdálkodásának bemutatása Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzatának Városi Bölcsődéjén keresztül
: Ilyés Krisztina
: Ilyés Krisztina
Miskolc egy versenyképes turisztikai desztináció útján
: Danyi Zsófia
: Danyi Zsófia
A gazdaság etikai aspektusa - "reformok útján"
: Hámori Antal
Megjelent: (2008)
: Hámori Antal
Megjelent: (2008)
Románia és Bulgária a felzárkózás útján
: Kovács Roland
Megjelent: (2007)
: Kovács Roland
Megjelent: (2007)
Becsvölgye Község innovatív fejlődése pályázatok útján
: Gyenese Emese
: Gyenese Emese
A banki szektor a digitalizáció útján
: Mizera Anna
: Mizera Anna
Értékesítés forgalmazó/disztribútor útján A disztribúciós szerződések jogi szabályozása, kockázatai
: Szekeres Máté
: Szekeres Máté
Katalónia és Baszkföld a függetlenedés útján Összehasonlító elemzés
: Erdős Anita
: Erdős Anita
Keszthely város fejlesztési lehetőségeinek értékelése, különös tekintettel a marketing és kommunikációs eszközök szerepére
: Szekeres Éva
Megjelent: (2014)
: Szekeres Éva
Megjelent: (2014)
Hitelintézet útján történő forrásbevonás Mihálygerge Község Önkormányzatánál
: Gergely Gréta
: Gergely Gréta
Jövő az Alpokban
: Savanya Ferenc Béla
: Savanya Ferenc Béla
A jövő reklámfelületei
: Mihályi Anett
Megjelent: (2014)
: Mihályi Anett
Megjelent: (2014)
Magyarország beutazó turizmusának elemzése a japán küldőterület középpontba helyezésével Japán turisták egyedi motivációinak vizsgálata, érdeklődésük és preferenciáik a magyarországi kínálat iránt
: Pósa Lili Rozália
: Pósa Lili Rozália
A Katalán Autonóm Közösség a függetlenné válás útján
: Gutai Dóra
: Gutai Dóra
Logisztikai szolgáltató választása egy multinacionális vállalatnál tendereztetés útján
: Nebehaj Petra
Megjelent: (2013)
: Nebehaj Petra
Megjelent: (2013)
Az általános forgalmi adó változása az adóharmonizáció útján
: Laza Boglárka
: Laza Boglárka
Hasonló tételek
-
A digitális marketing eszközök vizsgálata a hazai biztosítási szektor fókuszba helyezésével
: Párkányi Emese -
Európai Uniós városfejlesztési lehetőségek hazánkban, különös tekintettel Salgótarjánra
: Mátyus Dorottya -
Kulturális turizmus vizsgálata és városfejlesztési javaslat Kecskeméten
: Bodnár Anna -
Weintourismus in der Weinregion Szekszárd
: Kölliker Viktoria -
Szekszárd településmarketing tevékenységének bemutatása
: Korsós Anna Nóra