Repositioning of Sió brand – how can a domestic brand be successful against international competitors

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Petra
További közreműködők: Eszes Dr. István
Tóth Tihamér
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fmcg
gyümölcslé
marketing
márka
sió
stratégiai tervezés
versenytársak
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35695

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg35695
005 20210922081550.0
008 210922suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Varga Petra 
245 1 0 |a Repositioning of Sió brand – how can a domestic brand be successful against international competitors  |c Varga Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a The main objective of this thesis is to analyze the Sió brand repositioning process, based on qualitative and quantitative research. The reason for choosing this company in particular is that it is the biggest client for the advertising agency I work for. I have personally held many different positions, primarily in marketing related companies, where I managed to expand my knowledge I had gained from the university during my studies. I had the chance to work for both client and agent side of the companies. 
695 |a fmcg 
695 |a gyümölcslé 
695 |a marketing 
695 |a márka 
695 |a sió 
695 |a stratégiai tervezés 
695 |a versenytársak 
700 1 |a Eszes Dr. István  |e ths 
700 1 |a Tóth Tihamér  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35695/1/Varga_Petra_CTNBVT_repositioning%20of%20si%C3%B3%20brand%20%E2%80%93%20how%20can%20a%20domestic%20brand%20be_successful%20against%20international%20competitors_202006.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35695/2/Varga%20Petra%20CTNBVT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35695/3/HivatalosBejegyzes.pdf  |z Dokumentum-elérés