Játék a gabonával az Alföldön - avagy a Spiel-Mix Kft. bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Zilinszki Luca |
---|---|
További közreműködők: |
Antalóczy Dr. Katalin Júlia
Galló László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | agrártámogatások cégbemutatás mezőgazdaság mezőgazdasági értékesítés pénzügyi helyzet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35718 |
Hasonló tételek
Játék, szórakozás, élmény –avagy a pápai játékfesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
REGIO Játék Kft. Költséggazdálkodásának Elemzése
: Lakos Zoltán
: Lakos Zoltán
Egy városismereti játék marketingterve
: Orbánné Karaszi Georgina
: Orbánné Karaszi Georgina
Bizalom, játék és hálózat
: Balla Ágnes
: Balla Ágnes
Játék a határokkal, avagy a Borders Of Byzantium zenekar marketing terve
: Kovács István Károly
: Kovács István Károly
Játék a munka, munka a játék?- Hogyan hatnak a videojátékok a munkahelyi motivációra?
: Házi Krisztián
: Házi Krisztián
Katica Játék Kft. marketing-, és marketingkommunikációs stratégiája
: Garai Judit
Megjelent: (2013)
: Garai Judit
Megjelent: (2013)
A játék szerepének vizsgálata a szállodai szolgáltatásokba.
: Hegyesi Renáta
: Hegyesi Renáta
A zene és játék közösségfejlesztő jógyakorlatainak vizsgálata
: Nógrádi Gergely
: Nógrádi Gergely
A szépségverseny játék múltja és lehetséges jövője
: Komáromi György
Megjelent: (2022)
: Komáromi György
Megjelent: (2022)
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika
: Cserti Viola Erika
Burger king Marketing Mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban
: Kerék Kata
: Kerék Kata
3D-s játék implementálásának menete Unity-ben, avagy miért hosszadalmas egy mai játékszoftver fejlesztése
: Kohári Márk
: Kohári Márk
A Burger King marketing mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában
: Somogyi Vanessza Petra
: Somogyi Vanessza Petra
The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix
: Rétszilasi Melinda
: Rétszilasi Melinda
A Tamagotchi 20. születésnapja - A játék újbóli piaci bevezetése
: Németh Bettina
: Németh Bettina
Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel
: Szabó Levente
: Szabó Levente
A marketing mix alkalmazása a Studex Hungary Kereskedelmi Kft. gyakorlatában.
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
A marketing mix vizsgálata a street food világában.
: Németh Csaba Bendegúz
: Németh Csaba Bendegúz
Játék határokkal - Egy játékkereskedő cég vagyoni pénzügyi jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Kövics Kitti
: Kövics Kitti
A VenToura Travel Kft. Utazási Irodának tevékenységében alkalmazott marketing-mix
: Kocsy Dóra
: Kocsy Dóra
A területi képviselők munkájának és a marketingkommunikációs mix kapcsolatának bemutatása a Boiron Hungária Kft. gyakorlatában
: Kovács Laura
: Kovács Laura
A színpadi játék animációs szerepe a színdaraboktól a slam poetry-ig
: Mester Viktória
: Mester Viktória
Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. kereskedelme és marketing mix elemzése
: László Flóra Éva
: László Flóra Éva
Online marketing mix - A megtérülés és a hatékonyság szerepe
: Boronkai Boglárka
: Boronkai Boglárka
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
A business mix változása a budapesti szállodapiacon az online foglalási rendszerek tükrében
: Galambos Gergely
: Galambos Gergely
A mixed-method investigation of customers' motivation to purchase virtual items the case of microtransactions in multiplayer video games
: Mikes Melinda
: Mikes Melinda
Az Auchan Magyarország solymári áruházának bazár szektorában a veszteségforrások feltárásának lehetséges módszerei, a játék osztályra fókuszálva
: Csóré József
: Csóré József
Működő tőke menedzsment, mint krízis helyzetre adott hatékony megoldás egy játék nagykereskedelmi vállalat esetében
: Kovács Gergő
: Kovács Gergő
Egy autóelektronika-javító kiskereskedelmi vállalkozás lehetőségeinek bemutatása a hazai és nemzetközi piacon, a marketing mix elemein keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra
: Rövid Beatrix Alexandra
Makrokörnyezet szerepe a marketing mix kialakításában, egy árutermelő, értékesítő és szolgáltató kisvállalkozás vonatkozásában
: Tóth Gábor Bálint
: Tóth Gábor Bálint
A TEVA Gyógyszergyár Zrt. marketing mix tevékenységének értékelő elemzése a Vibovit gumivitamin példáján keresztül
: László Dóra
: László Dóra
A Flextronics International Kft. „Zala A” gyáregységének tervezési folyamatai különös tekintettel a low volume – high mix okozta kihívások kezelésére
: Molnár Bálint
: Molnár Bálint
Hasonló tételek
-
Játék, szórakozás, élmény –avagy a pápai játékfesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019) -
REGIO Játék Kft. Költséggazdálkodásának Elemzése
: Lakos Zoltán -
Egy városismereti játék marketingterve
: Orbánné Karaszi Georgina -
Bizalom, játék és hálózat
: Balla Ágnes -
Játék a határokkal, avagy a Borders Of Byzantium zenekar marketing terve
: Kovács István Károly