Waberer's International Nyrt Belső Marketingkommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ádám Patrik István
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belső kommunikáció
employer branding
nemzetközi árufuvarozás
public relations
vállalati kultúra
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35728

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg35728
005 20210922083100.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Ádám Patrik István 
245 1 0 |a Waberer's International Nyrt Belső Marketingkommunikációja  |c Ádám Patrik István  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom témáját a Waberer’s Public Relations eszközei ihlették, azon belül a belső PR és az Employer Branding. Korunk egyik legdinamikusabban fejlődő tudományának számító munkáltatói márkázás a vállalkozások sikerességének és fenntarthatóságának egyik záloga. A jó munkáltatói márka egy olyan képet testesít meg a munkavállalók fejében „ahol jó lenne dolgozni”. A munkavállalói szempontból elengedhetetlen, a főként az ő márkaképüket befolyásoló tényezők a munkakörnyezet, a vezetés alkalmassága, a kooperáció, a juttatások, vállalati értékek. 
695 |a belső kommunikáció 
695 |a employer branding 
695 |a nemzetközi árufuvarozás 
695 |a public relations 
695 |a vállalati kultúra 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35728/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_%C3%81d%C3%A1m%20Patrik.pdf  |z Dokumentum-elérés