Vegán termékek marketingkommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bartha Bettina
További közreműködők: Zelena Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kérdőív
marketing
marketingkommunikáció
piackutatás
primer vizsgálatok
szekunder piackutatás
veganizmus
vegán
védjegy
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35734

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg35734
005 20210922083112.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bartha Bettina 
245 1 0 |a Vegán termékek marketingkommunikációja  |c Bartha Bettina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban arra keresek válaszokat, hogy milyen marketingkommunikációs eszközökkel alkalmazkodhatunk ehhez az egyre bővülő életformához (a veganizmushoz) kereskedelmi szempontból a leghatékonyabban, hosszú távon a fogyasztók elvárásainak, nézeteinek figyelembevételével. A dolgozatban foglaltakat az általam végzett primer és szekunder kutatásokra alapozom, illetve saját tapasztalataimra, melyekre 2016 decemberétől 2017-ig vegetáriánusként tettem szert, 2017 decembere óta pedig vegánként. Ez idő alatt rengeteg tapasztalatot szereztem, majd az egyetemi tanulmányaimnak köszönhetően egyre inkább elkezdtem észrevenni a piacon jelenlevő hiányosságokat és hibákat, amelyek hosszú távon sokkal nagyobb gátakat szabhatnak a vegán termékek értékesítésének, ezáltal részben a veganizmusnak is. Ezeket az apró hiányosságokat, problémákat könnyen orvosolni lehet egy kis odafigyeléssel, illetve remélem, hogy egyes területeken a szakdolgozatom segítségével is. Már jóval azelőtt léteztek vegán életmód szerint élő emberek, mielőtt ez az elnevezés megszületett volna. Azonban az névadásának és eredetének feltárásához, ezentúl a mozgalom mélyebb megértéséhez vissza kell utaznunk az időben. A veganizmus egyáltalán nem olyan idegen, szélsőséges és új életvitel, mint amennyire sokszor annak tűnik manapság, a köztudatba épülése során. Az első, mai értelemben vegetáriánusnak jegyzett gondolkodást valló, és erre a mozgalomra buzdító emberek már Kr. e. 500 körül is jelen voltak a történelemben. Többek között kutatom a vegán marketingkommunikáció jelenlegi helyzetét, a lehetőségeit, a hiányosságait, gyengeségeit, veszélyeit, valamint a kutatási eredményeim alapján javaslatokat teszek a fennálló problémák javítására is. 
695 |a kérdőív 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a piackutatás 
695 |a primer vizsgálatok 
695 |a szekunder piackutatás 
695 |a veganizmus 
695 |a vegán 
695 |a védjegy 
700 1 |a Zelena Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35734/1/Bartha%20Bettina_IMJNX2_2021_Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_VTM.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35734/2/Bartha%20Bettina%20szakdolg.%20st%C3%A1tusz%202021.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35734/3/Bartha-Bettina-k%C3%A9rd%C5%91%C3%ADv-2021-Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat-VTM.pdf  |z Dokumentum-elérés