A vállalkozások digitalizációjának fontossága a pandémia kontextusában, az Amazon.com példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Beszteri Martin
További közreműködők: Barta Balázs
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
digitalizálás - digitalizáció
digitális jövő
e-kereskedelem
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
online értékesítés
online marketing
online reklám
vállalkozás
weboldal
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35735
Leíró adatok
Kivonat:A 2020-as év rávilágított arra a vállalkozások tekintetében, hogy mérettől, piaci szegmenstől, piaci részesedéstől, portfóliótól függetlenül elengedhetetlen az online jelenlét. Ez alatt azonban nem csak egy jól működő értékesítési weboldal meglétéről beszélünk. Szakdolgozatom megírása főként ezt a tényt hivatott alátámasztani. Továbbá szeretnék rávilágítani, hogy miért elengedhetetlen az online térben való jelenlét, mely eddig is egy fejlődő trend volt, de a 2020-as év megmutatta, hogy szinte mindent el lehet adni online, ráadásul a legtöbb esetben költséghatékonyabb és sikeresebbnek is bizonyul. Gyakorlati példának az Amazon.com vállalatot választottam, melynek online marketing elemzésével a pandémia alatt elért legfőbb sikereire mutatok rá. Áttekintem azokat az eszközöket és módszereket, melyekkel alapítója, Jeff Bezos, előnyére fordította az egyébként minden iparágat negatívan érintő vírushelyzetet.