A vállalkozások digitalizációjának fontossága a pandémia kontextusában, az Amazon.com példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Beszteri Martin |
---|---|
Other Authors: |
Barta Balázs
Máté Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitalizáció digitalizálás - digitalizáció digitális jövő e-kereskedelem elektronikus kereskedelem - online kereskedelem online értékesítés online marketing online reklám vállalkozás weboldal |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35735 |
Similar Items
Online consumer behavior in the USA and the example of Amazon.com
: Kapás Péter Gergő
: Kapás Péter Gergő
The COVID-19 pandemic effect on trade via the sample of AMAZON.com INC.
: Papp Sándor
: Papp Sándor
Az elektronikus kereskedelem bemutatása az Amazon példáján keresztül
: Hámori Mátyás
: Hámori Mátyás
Az utazásközvetítő irodák sikertényezői az Amazon Travel példáján keresztül
: Vasas Noémi
: Vasas Noémi
Az Amazon magyarországi térnyerésének vizsgálata
: Kacsenyák Barna
: Kacsenyák Barna
Az automatizáció és a robotika alkalmazása a raktározásban - az Amazon példáján keresztül
: Kovács Zoltán Milán
: Kovács Zoltán Milán
Médiaszabályozás a dohányzás kontextusában
: Bódi Brigitta
: Bódi Brigitta
Az adózás digitalizációjának hatása az áfára és a könyvelőkre
: Messinger Miklós
: Messinger Miklós
Kis- és középvállalkozások digitalizációja, egy kiskereskedelmi vállalkozás digitalizációjának bemutatása
: Olajos Levente István
: Olajos Levente István
Az egészségügyi dolgozók által használt informatikai rendszerek digitalizációjának kihívásai napjainkban
: Turbók Bence
: Turbók Bence
Marketingkommunikáció és márkaismertség vizsgálata az Avokado.com példáján
: Török Eszter Éva
: Török Eszter Éva
A családi vállalkozások céljainak és folytonosságának összefüggései a hazai családi borászatok kontextusában
: Vajdovich Nóra
Published: (2024)
: Vajdovich Nóra
Published: (2024)
A Bitcoin.com marketingtevékenysége
: Vitáris Benjamin Csaba
: Vitáris Benjamin Csaba
A logisztika hatékony kivitelezése az Amazon e-kereskedelmében
: Kurucz Bálint
: Kurucz Bálint
A fizetési rendszer digitalizációjának legnépszerűbb eszközei és azok hatása a kereskedelemre
: Kocsis Barnabás
: Kocsis Barnabás
A digitalizáció növekedésének vizsgálata a mindennapos vásárlásoknál az Amazon magyarországi megjelenésén keresztül
: Karlovics Dániel
: Karlovics Dániel
A Zubka.com honosítási projektje
: Kellényi István
: Kellényi István
Családi vállalkozások utódlása a mezőgazdaságban, ennek kihívásai és az átadásra való felkészítés
: Beszteri Réka
: Beszteri Réka
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
A pubertás és egyetemista korúak értékorientációja az internet kontextusában
: Kolláth Lilla
: Kolláth Lilla
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
Az Utazom.com utazási iroda tevékenységének elemzése
: Henzel Erik
: Henzel Erik
Hagyományőrzés a virtuális térben-Interjúkutatás a magyar hagyományőrzés kontextusában
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
A freemium és a Blue Ocean stratégia a prezi.com-on keresztül
: Beleznai Márk Gábor
: Beleznai Márk Gábor
Márkakommunikáció, lízing és a fogyasztói szokások vizsgálata az autóipar kontextusában
: Vörös Dániel
: Vörös Dániel
Minőségbiztosítás az Ingatlan.com-nál agilis módszertan segítségével
: Debreczeni Dávid
: Debreczeni Dávid
Content marketing eszközök használata az Ingatlan.com-nál
: Nagy Gergő
: Nagy Gergő
Magyar vállalatok regionális versenyképességének vizsgálata az innovativitás és nemzetköziesedés kontextusában
: Benyus Marcell
: Benyus Marcell
A középkorú nőket érintő mentális kihívások/problémák a munkakörnyezet kontextusában
: Boros Krisztina Kinga
: Boros Krisztina Kinga
Beszámoló a MagiCom Kft.-nél végzett munkámról
: Horváth Rebeka
: Horváth Rebeka
What factors lead to an increased number of visitors on channelclassics.com?
: Csécsei Eszter
: Csécsei Eszter
A vásárlási szokások átalakulásának bemutatása, az Utazom.com Utazási iroda & Magazin fejlődésén keresztül
: Dévai Dóra
: Dévai Dóra
Partnerkapcsolatok kezelésének kiemelkedő fontossága egy termelő vállalat példáján keresztül
: Nagy Zsófia
: Nagy Zsófia
Az I-COM IRODAELLÁTÁS Kft. értékesítési tevékenysége fejlődésének elemzése
: Szabó Szimonetta Szandra
: Szabó Szimonetta Szandra
Corporate Crisis Communication in the (Post-) Covid-19 era in the United States - A Case Study on Amazon
: Huseynzade Shahana
: Huseynzade Shahana
A Com-Klíma Kft. Daikin Altherma3 hőszivattyú marketingstratégiája
: Bálint Anna Mária
: Bálint Anna Mária
Női egyenjogúság a 21. század elején a kereszténység és az iszlám kontextusában
: Ozorai Judit
: Ozorai Judit
Interkulturális kommunikációs kihívások átfogó bemutatása és elemzése egy multinacionális vállalat kontextusában
: Maróti Hajnalka Anita
Published: (2014)
: Maróti Hajnalka Anita
Published: (2014)
The representation of the travel fare websites and metasearch engines by focusing on Agoda.com
: Bódis Katalin Melinda
: Bódis Katalin Melinda
Marketing in der Hotellerie Vergleich von Booking.com und Tripadvisor
: Bicskei Bianka
: Bicskei Bianka
Similar Items
-
Online consumer behavior in the USA and the example of Amazon.com
: Kapás Péter Gergő -
The COVID-19 pandemic effect on trade via the sample of AMAZON.com INC.
: Papp Sándor -
Az elektronikus kereskedelem bemutatása az Amazon példáján keresztül
: Hámori Mátyás -
Az utazásközvetítő irodák sikertényezői az Amazon Travel példáján keresztül
: Vasas Noémi -
Az Amazon magyarországi térnyerésének vizsgálata
: Kacsenyák Barna