A Somersby ciderek online marketingkommunikációs terve

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Erdődi Györgyi
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:italgyártás
marketingkommunikáció
online marketing
sör
szórakozás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35741

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg35741
005 20210922083125.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Erdődi Györgyi 
245 1 2 |a A Somersby ciderek online marketingkommunikációs terve  |c Erdődi Györgyi  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban bemutatásra került a Somersby általam összeállított online marketing kampánya. A jelenlegi helyzetben a fiataloknak nincs lehetősége a szórakozóhelyek látogatására, a közös programok szervezésére, és nagyobb közösségek látogatására. Jelenleg elsődlegesen online felületeken zajlik az élet, mint például a digitális oktatás, vagy a home office eredményezte online meetingek. Ezek alapján a kampányt online felületekre terveztem. Az általam megcélzott célcsoport a 20-35 évesek csoportja, lehetnek férfiak és nők is. Mivel szekunder adatok alapján a férfiak nagyobb arányban fogyasztanak gyakrabban alkoholt, mint a nők, így kiemeltem az újfajta 500ml-es dobozos cidereket, melyekkel a férfiakat is könnyebb vásárlásra bírni, mint a kis 0,3l-es üvegekkel. Emellett az otthoni grillezés és a barátokkal közösen eltöltött idő lenne a kampány fő témája. Központi üzenet a „Neked is jár a lazítás!”, mely kettős értelemmel bír, egyrészt mindenkinek jár a kikapcsolódás, a szórakozás, másrészt a szigorítások lazítására utal. A kampány elsődleges célja, hogy integrált kommunikációs és vizuális elemekkel erősítse egyrészt az új íz (mangó- lime) ismertségét, másrészt pedig cél, hogy a kampány során a Somersbyt a barátokkal közösen eltöltött kültéri szórakozáshoz, a lazításhoz kössék a fogyasztók. A kampány során olyan meglévő elemeket alkalmazok, mint a Somersby márka jelenlegi koncepciója, vagyis erős színek, amik a frissességet, az optimizmust szimbolizálják. Ezeket az elemeket és ezt az alapkoncepciót tovább gondolva elsődlegesen saját social média felületekre koncentrálva zajlik majd az intenzív kampány. A célcsoport eléréséhez és az üzenet foganatosításához influencerek segítségét is igénybe vesszük. Tekintettel arra, hogy az általunk megcélzott közönség nagy része (22-29 évesek) 14,1 órát töltenek hetente a közösségi média felületeken, valamint 55%-ukat idegesíti a túl sok poszt, így közösségi média felületeket célszerű intenzíven használni, de nem túlzóan. A témát aktuálisnak találom, mert a szigorítások enyhítésével minden olyan termék és szolgáltatás mely a szórakozáshoz köthető, nagyobb hangsúlyt és intenzívebb kampányt fog kapni. 
695 |a italgyártás 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
695 |a sör 
695 |a szórakozás 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35741/1/A%20Somersby%20ciderek%20online%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3s%20terve_Erd%C5%91di%20Gy%C3%B6rgyi_nyilatkozattal.pdf  |z Dokumentum-elérés