Allianz Hungária Zrt. marketing elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ambrózi Donát
Other Authors: Jäckel Dr. Katalin
Format: Thesis
Kulcsszavak:cégstratégia
cégtörténet
makro környezet
mikrokörnyezet
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35744
Description
Abstract:2020 január 15.-e óta élő vállalkozói megbízási szerződésem van az Allianz Hungária Zrt.-vel (Budapest Könyves Kálmán Krt 48-52).Egyéni vállalkozói nyilvántartási számom: 54489226MNB nyilvántartási számom: 120012000095Vállalkozási adószámom: 55762256-1-33Feladataim között elsősorban biztosításügynöki-brókeri tevékenység (Teáor: 6622) szerepel, amely értelemszerűen marketing feladatokat is jelent. Munkám során a biztosító társaság termékeit elsősorban személyesen, de a kialakult covid-19 járvány miatt elektronikus csatornákon keresztül is értékestem.Az értékesítés során direkt módon is felhívom az ügyfelek figyelmét a társaság piaci pozíciójára, termékeire, az általuk biztosított előnyökre. Ezen felül szóróanyagokon, elektronikus levelezés formájában is küldünk ki tájékoztatókat.A tevékenységet napi 4 órában végzem, ami hozzávetőlegesen eddig 1100 órányi elvégzett feladatot jelent.