A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Csoma Dániel
Other Authors: Eszes Dr. István
Klausz Melinda
Format: Thesis
Kulcsszavak:facebook
közösségi média
online marketing
online piackutatás
virágvásárlás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35749
Description
Abstract:Szakdolgozatom készítése során megvizsgáltam a "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseit, Facebook és Instagram posztjait. Két darab piackutatást is végeztem, melyekben a  virágvásárlási szokásokat mértem fel. Arra is kitértem a kutatások során, hogy az oldal követői milyen módon fogyasztják az online tartalmakat. Végül pedig összehasonlítottam a 2019-es és a 2021-es kutatás eredményeit, hogy megnézzem milyen hatással volt a vírushelyzet erre a piacra.