A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csoma Dániel
További közreműködők: Eszes Dr. István
Klausz Melinda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:facebook
közösségi média
online marketing
online piackutatás
virágvásárlás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35749

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg35749
005 20210922083143.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Csoma Dániel 
245 1 2 |a A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)  |c Csoma Dániel  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom készítése során megvizsgáltam a "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseit, Facebook és Instagram posztjait. Két darab piackutatást is végeztem, melyekben a  virágvásárlási szokásokat mértem fel. Arra is kitértem a kutatások során, hogy az oldal követői milyen módon fogyasztják az online tartalmakat. Végül pedig összehasonlítottam a 2019-es és a 2021-es kutatás eredményeit, hogy megnézzem milyen hatással volt a vírushelyzet erre a piacra. 
695 |a facebook 
695 |a közösségi média 
695 |a online marketing 
695 |a online piackutatás 
695 |a virágvásárlás 
700 1 |a Eszes Dr. István  |e ths 
700 1 |a Klausz Melinda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35749/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés