Műcsarnok Nonprofit Kft. marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gál Vivien Tünde
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kultúra
marketing
marketingkommunikáció
Műcsarnok
nonbusiness marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35757
Leíró adatok
Kivonat:A záródolgozatom célja az volt, hogy megvizsgáljam a Műcsarnok Nonprofit Kft. marketingkommunikációs stratégiájának működését és eredményességét, miközben elhelyezem a nonprofit kulturális szféra területén.A dolgozatom során először szakirodalmi kutatást végeztem, mely a nonprofit szféra fogalmát és működését foglalja röviden össze. Ezek után a szektorban alkalmazandó marketingkommunikációs lehetőségek elméleti áttekintése következett. Ezáltal az olvasó átfogó képet kaphatott arról, hogy mely területen belül vizsgáltam meg a Műcsarnok Nonprofit Kft. marketingkommunikációs stratégiájának működését. Az önálló kutatásom, az intézmény működését és tevékenységi körének részletes bemutatását követően, az integrált marketingkommunikációs vizsgálatok eredményeit tartalmazza, ezt követően az online felületek végzett kommunikáció vizsgálatát.