Műcsarnok Nonprofit Kft. marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata
Saved in:
Main Author: | Gál Vivien Tünde |
---|---|
Other Authors: | Oravecz Titanilla Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | kultúra marketing marketingkommunikáció Műcsarnok nonbusiness marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35757 |
Similar Items
Kanada marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata
: Fodor Ágnes Evelin
: Fodor Ágnes Evelin
A Tchibo Budapest Kft. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Csőke Enikő
: Csőke Enikő
Az Apple inc. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Topor Gergely
: Topor Gergely
A budapesti nyelviskolák marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Szentesi Éva Kinga
: Szentesi Éva Kinga
Tókert Szálloda Lillafüred marketingkommunikációs stratégiájának fejlesztése
: Tóth Tamás
Published: (2013)
: Tóth Tamás
Published: (2013)
A nonprofit online marketingkommunikáció eszköztára
: Horváth Viktor
: Horváth Viktor
Az Év Honlapja verseny online marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Nagy Réka Barbara
: Nagy Réka Barbara
A K&H Bank Zrt. marketingkommunikációs stratégiájának bemutatása a pénzügyi kultúra vetületében
: Bencsik Bernadett Vivien
: Bencsik Bernadett Vivien
Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében
: Varga Emese Lilla
: Varga Emese Lilla
Marketingkommunikációs eszközök használata és jelentősége a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft.-nél
: Gombkötő Ágnes
: Gombkötő Ágnes
Az Auchan Magyarország Kft. arculati és marketingkommunikációs stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás alakulásának hatására
: Boller Eszter
: Boller Eszter
A Bora Ital-nagykereskedelmi Kft. értékesítési stratégiájának vizsgálata
: Nagy Rózsa
: Nagy Rózsa
Monok településmarketing stratégiájának bemutatása
: Bakos Vivien Ilona
: Bakos Vivien Ilona
Egy nonprofit szervezet online marketingkommunikációs lehetőségeinek vizsgálata A FEB’93 Oktatási Alapítvány bemutatásán keresztül
: Tóth Anna
: Tóth Anna
A NORDIKAL Kft. marketing stratégiájának elemzése
: Erős András
: Erős András
A Starkey Laboratórium Kft. Marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Zakar Tünde
: Zakar Tünde
A Notino Partner ügyfélkapcsolati kommunikációs stratégiájának elemzése Business Support Operator vonatkozásban
: Gál Nikolett
: Gál Nikolett
A Duna Palota Nonprofit Kft.
: Kun Zsófia
: Kun Zsófia
Marketingkommunikáció a magyar gyógyszeriparban
: Gál Anna
: Gál Anna
A Halasi Kebpro Kft. működési stratégiájának elemzése
: Mihalkó Gergely
: Mihalkó Gergely
A MÁTRAI Üveg-Tükör Kft. stratégiájának kidolgozása
: Hau Renáta
: Hau Renáta
A Swarovski vállalati stratégiájának átalakítása a válság után
: Sátori Vivien
: Sátori Vivien
A Móricz Zsigmond Színház marketing stratégiájának vizsgálata, különös tekintettel a pandémiás helyzetben bevezetett innovatív megoldásokra a közösségi marketingkommunikáció területén
: Darai Panni
: Darai Panni
A munkahelyi képzések hatékonyságának vizsgálata, az Apertus Nonprofit Kft.-ben
: Seres Bettina
: Seres Bettina
Készletgazdálkodás a Könyvtárellátó Nonprofit Kft.-nél
: Nagy Ádám
: Nagy Ádám
Tököl településmarketing stratégiájának bemutatása
: Malaczkó Erika
: Malaczkó Erika
Gyöngyöspata településmarketing stratégiájának bemutatása
: Keskeny Dorina
: Keskeny Dorina
Rákosmente településmarketing stratégiájának bemutatása
: Nagy Csilla Erzsébet
: Nagy Csilla Erzsébet
Zalaegerszeg városmarketing stratégiájának bemutatása
: Varga Nikolett Veronika
: Varga Nikolett Veronika
Csopak Településmarketing Stratégiájának Bemutatása
: Bükki Norbert
: Bükki Norbert
Kecskemét településmarketing stratégiájának bemutatása
: Prónai Tamás Ákos
: Prónai Tamás Ákos
Nonprofit szervezetek kommunikációs lehetőségei az Öko-Pannon Nonprofit Kft.
: Csiszár Zsófia
: Csiszár Zsófia
Az AIESEC marketingkommunikációs politikája
: Takács Tünde
: Takács Tünde
A Clarity Consulting Kft. vállalati stratégiájának elemző bemutatása
: Andó Benedek
: Andó Benedek
A Globatel Kft. kereskedelmi és marketing stratégiájának értékelése
: Szebehelyi Róbert
: Szebehelyi Róbert
A Setech Hungária Kft. értékesítési stratégiájának az elemzése.
: Monori Kristóf
: Monori Kristóf
A Magnew Kft. vállalati stratégiájának tervezése és megvalósítása
: Rózsa László
: Rózsa László
Nonprofit HR - Az emberi erőforrások kiválasztásának hatékonysága nonprofit szervezeteknél
: Béla Katalin
: Béla Katalin
Nonprofit szervezetek működése
: Maurer Petra
: Maurer Petra
A Nyíregyházi Állatpark Nonprofit Kft. marketingtevékenységének elemzése
: Matavovszky Teodóra
: Matavovszky Teodóra
Similar Items
-
Kanada marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata
: Fodor Ágnes Evelin -
A Tchibo Budapest Kft. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Csőke Enikő -
Az Apple inc. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Topor Gergely -
A budapesti nyelviskolák marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Szentesi Éva Kinga -
Tókert Szálloda Lillafüred marketingkommunikációs stratégiájának fejlesztése
: Tóth Tamás
Published: (2013)