Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében
Elmentve itt :
Szerző: | Arany Nóra |
---|---|
További közreműködők: |
Gyulai Zsófia
Jäckel Dr. Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás kozmetikai cikkek marketingstratégiák termékélmény Thalgo Hungary |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35760 |
Hasonló tételek
Termékélmény A lovassport élménye
: Győri Mária
Megjelent: (2013)
: Győri Mária
Megjelent: (2013)
A fenntarthatóság és a zöldre mosás megjelenése a kozmetikai termékek piacán
: Fenyősi Fruzsina Éva
: Fenyősi Fruzsina Éva
A sör turizmusbefolyásoló szerepe, illetve az erre épülő programok Magyarországon és Bayern német tartományban
: Juhász Fanni
: Juhász Fanni
A fogyasztói termék élmény és az erre épülő marketing stratégia a Culinaris kereskedelmi láncon keresztül bemutatva.
: Papp Kata Krizantin
: Papp Kata Krizantin
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma
: Kővári Dalma
Estée Lauder kozmetikai termékek vásárlói elégedettsége
: Kucsa Cintia
: Kucsa Cintia
Marketingstratégiák, stratégiai tervezés
: Tóth Borbála
: Tóth Borbála
Környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata, fókuszban a kozmetikai termékek
: Szentes-Tóth Tímea
: Szentes-Tóth Tímea
MAC Cosmetics, egy kozmetikai márka online marketingstratégiája
: Móré Lilla
: Móré Lilla
Fenntarthatóság a magyar szépségipari- és kozmetikai cikkek piacán
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
A termékélmény örök emlék - Maximális ügyfélelégedettség a fotószolgáltatásban
: Vanderlik Csenge Anna
: Vanderlik Csenge Anna
Egy kozmetikai márka az etikus, tudatos vásárlás tükrében
: Szántó Katalin
: Szántó Katalin
Marketingstratégiák a magyar divatiparban – Aim’s
: Dávid Kitti
: Dávid Kitti
A Lush, a brit natúr kozmetikai márka magyarországi márkaismeretsége
: Szőke Gergő
: Szőke Gergő
Generációspecifikus marketingstratégiák az egészséges életmód népszerűsítésére
: Szalai Zsaklin
: Szalai Zsaklin
Viszonteladás-ösztönzés a professzionális termékek piacán
: Meszes Anna
: Meszes Anna
A Dove, mint kozmetikai márka bemutatása és marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Hujber Mónika
: Hujber Mónika
A kozmetikai termékek magyarországi követelményrendszere és az emberi tényező kapcsolata
: Rácz Róbert
: Rácz Róbert
Fogyasztói szokások vizsgálata a magyarországi autómegosztók piacán
: Arany Anna
: Arany Anna
A magyarországi francia beutazó turizmus vizsgálata, marketingstratégiák kialakítása
: Fülöp Noémi Eszter
: Fülöp Noémi Eszter
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
A termékélmény hatása a mobileszköz vásárlási- és felhasználói preferenciákra A márkák jelenléte a mobileszközökön
: Tóth Ilona
: Tóth Ilona
A gyógyszermarketing sajátosságai a biohasonló termékek piacán
: Jenei Larina
: Jenei Larina
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
Digitális marketingstratégiák az elektronikus sportok világában (E-sport)
: Szabó Máté
: Szabó Máté
Fogyasztói elvárások és az arra épülő marketing stratégiák a HELL Ice Coffee esetében
: Szente Hanna
: Szente Hanna
Elektronikus könyv olvasási preferenciák, a termékélmény a hagyományos és az elektronikus könyv tükrében
: Horváth Rebeka
: Horváth Rebeka
Könyvvizsgálati tesztek ismertetése termelő és szolgáltató vállakozások esetében
: Tóth Ildikó
: Tóth Ildikó
Nemi alapú piaci szegmnetációra épülő marketing és társadalmi hatásai
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
A vegán desszertek térnyerése a hagyományos és erre specializálódott cukrászdákban
: Fábián Hanna
: Fábián Hanna
A fogyasztói szokások változása és egy erre adott vállalati reakció
: Szabó Ákos
: Szabó Ákos
A Z generáció fogyasztói magatartása az arcápolási termékek piacán
: Kácsor Dorina Fanni
: Kácsor Dorina Fanni
Környezettudatosság megjelenése az épülő Avar Hotelben
: Kiss Milán
: Kiss Milán
ÚJ IRÁNYZATOK MEGJELENÉSE ÉS HATÁSA A SZÉPSÉGIPAR PIACÁN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A NÖVÉNYI ALAPÚ KOZMETIKAI TERMÉKEKRE
: Farkas Bernadett
: Farkas Bernadett
Márkás termékek hamisítása az európai belső piac példáján
: Szöllősi Zsófia
: Szöllősi Zsófia
Inbound kontra outbound marketingstratégiák szerepének vizsgálata a hazai fogyasztói igények tükrében
: Németh Orsolya
: Németh Orsolya
A Geek and Gorgeous online marketing tevékenysége és a márka ismertsége a magyar kozmetikai piacon
: Kovács-Fábián Csilla
: Kovács-Fábián Csilla
Fogyasztói magatartás vizsgálata a fast fashion termékek esetében
: Murár Kata
: Murár Kata
Kommunikáció az alkoholos termékek piacán, az alkoholfogyasztást szabályozó reklámok hatására
: Gyügyei Viktória Mária
: Gyügyei Viktória Mária
A marketingstratégiák hatékonyságának elemzése a belföldi és külföldi utazások népszerűsítésében
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Hasonló tételek
-
Termékélmény A lovassport élménye
: Győri Mária
Megjelent: (2013) -
A fenntarthatóság és a zöldre mosás megjelenése a kozmetikai termékek piacán
: Fenyősi Fruzsina Éva -
A sör turizmusbefolyásoló szerepe, illetve az erre épülő programok Magyarországon és Bayern német tartományban
: Juhász Fanni -
A fogyasztói termék élmény és az erre épülő marketing stratégia a Culinaris kereskedelmi láncon keresztül bemutatva.
: Papp Kata Krizantin -
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma