Vállalati marketing és kommunikációs stratégiák Magyarországon a környezeti fenntarthatósági verseny tükrében a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fodor Máté
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fenntarthatóság
kommunikáció
környezetvédelem
marketing
versenypiacok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35761
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom célja a Tracon Budapest Kft. vállalat tevékenységén keresztül áttekinteni a magyar piaci szféra működését. A vizsgálat ezen belül is a fenntarthatóság és a környezetvédelem vállalati versenyképességben betöltött szerepére fókuszál. Kiemelt célom a kommunikációs- és marketing stratégiák elemzése révén válaszolni arra a kérdésre, hogy a környezettudatosság mennyiben van jelen a piacon. Milyen módokon integrálják a cégek a fenntarthatóság üzeneteit működési elveikbe, s mennyire sikeresen tudják megszólítani a fogyasztókat. Fontos-e tehát a környezetvédelem, s ha igen, hogyan befolyásolja ma a vállalatok tevékenységét?