Alternatív dohányzási szokások, Iqos-HEETS használata napjainkban, fogyasztói magatartás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Drávucz Klaudia Ágnes
További közreműködők: Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adatgyűjtés
cégműködés
fogyasztói igények
fogyasztói magatartás
Philip Morris Magyarország Kft
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35770

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg35770
005 20210922083231.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Drávucz Klaudia Ágnes 
245 1 0 |a Alternatív dohányzási szokások, Iqos-HEETS használata napjainkban, fogyasztói magatartás  |c Drávucz Klaudia Ágnes  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témájának az Alternatív dohányzási lehetőségeket választottam, ezen belül is bővebben kitérve a Philip Morris Kft. által forgalmazott Iqos termékek utóbbi éveiben mutatkozott sikerére fókuszálva.  Témaválasztásom azért esett a Philip Morris Kft. termékeire, mert a cég a piac egyik vezető vállalataként van számon tartva. Célkitűzéseik közé tartozik egy élhetőbb, fenntarthatóbb, füstmentes jövő megteremtése a következő generációk számára. A témaválasztásomban szintén befolyásoló tényező volt, hogy dohányzó fiatalként megoldásokat találjak a környezettudatosabb, füstmentes életmódra. Ezen kívül témaválasztásomban motivált, hogy jobban bele lássak egy nagyvállalat működésébe, illetve hogy hiteles információkkal tudjam alátámasztani hipotéziseimet. Záródolgozatomban az alternatív dohányzási feltételekhez és Iqos használathoz kapcsolódó fogalmak után szeretném több oldalról is bemutatni az Iqos használók célcsoportját, előnyeit, hátrányait, illetve ismertetném primer kutatásomat és elkészítésének körülményeit. Fontos volt számomra, hogy átfogó képet kapjak a választott témával kapcsolatban, hiszen hipotézisként azt állítom, a fiatalabb korosztály számára sokkal népszerűbbek az alternatív dohányzási lehetőségek – leginkább a Philip Morris terméke, az Iqos. Ebből következik, hogy az idősebb korosztály, akik közel 10, 20, 30 éve dohányoznak, nem fognak alternatív dohányzási lehetőségeket keresni, illetve ezekre váltani. Célom, hogy dolgozatom végére érvekkel, internetes kérdőíves kutatással, hiteles információkkal alátámasztva ismertessem hipotézisem realitását. 
695 |a adatgyűjtés 
695 |a cégműködés 
695 |a fogyasztói igények 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a Philip Morris Magyarország Kft 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/35770/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés