A kríziskommunikáció szerepe a bankszektorban a COVID-19 világjárvány tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Adorján Bence Gergő
További közreműködők: Szatmári Péter
Szánthó Dr. Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:bank
bankválság
globális válság
kommunikáció
koronavírus-járvány (COVID-19)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35782
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témájául a 2019-ben kezdődött – és az azóta világjárvánnyá eszkalálódott - koronavírus pandémia első hullámát választottam, azon belül a kríziskommunikáció relevanciájára összepontosítottam, a bankszektorra fókuszálva. Kutatásom során arra kerestem a választ, hogy a koronavírus-járvány első hulláma során a kríziskommunikációt tekintve mire törekedtek a bankok, a kommunikációt miképp érzékelték az ügyfelek, továbbá mennyire voltak megelégedve az alkalmazott kommunikációval. Célom az volt, hogy részletesen megvizsgáljam, elemezzem ezen tényezőket, továbbá a megfelelő konzekvenciát levonjam. Primer kutatásom két vizsgálati módszert foglalt magába: először kvalitatív vizsgálatra került sor a mélyinterjú módszerével, majd online megkérdezést végeztem el.